img
Argümantasyon Temelli Deney Raporu Yazımının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Argüman Yapılarını Geliştirmelerine Etkisinin İncelenmesi  
Yazarlar
Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Hakan Akçay
Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı e – Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dergi ISSN 2148-8940
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 12-2017
Cilt No 4
Sayı 3
Sayfalar 1 / 19
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/pub/kafkasegt/issue/33173/359900
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş