img
Fen ve teknoloji derslerinin öğretiminde problem senaryolarına dayalı model tasarlamanın öğrenci başarısına etkisi  
Yazarlar
Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Hakan Akçay
Yıldız Teknik Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Kongre Tarihi 27-06-2012 / 30-06-2012
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Niğde
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş