img
Fen ve Teknoloji Öğretmeni Adaylarının Pedagojik Alan Bilgilerinin Problem Senaryolarına Dayalı Olarak Değerlendirilmesi: Test GeliĢtirme ÇalıĢması  
Yazarlar
Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Fatma Şahin
Marmara Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı XI. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Kongre Tarihi 11-09-2014 / 14-09-2014
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş