img
Impact of explicit? Reflective and history based instruction on preservicescience teachers’xx understanding of nature of science  
Yazarlar
Doç. Dr. Volkan GÖKSU
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Murat Özel
Türkiye
Oktay Aslan
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology (ICEMST )
Kongre Tarihi 16-05-2014 / 18-05-2014
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş