img
Sorgulayici Araştirmaya Dayali Laboratuar Yöntemi ile Doğrulayici Laboratuar Yönteminin Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarinin Başari, Kavram Yanilgisi ve Epistemolojik İnançlari Üzerine Etkisi.  
Yazarlar
Doç. Dr. Volkan GÖKSU
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Bilal Güneş
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi.
Kongre Tarihi 27-06-2012 / 30-06-2012
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş