img
The Effect of Customer Empowerment on Corporate Reputation Perception  
Yazarlar
Doç. Dr. Yağmur KERSE Doç. Dr. Yağmur KERSE
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of the Human and Social Sciences Researchers
Dergi ISSN 2147-1185
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 09-2023
Cilt No 12
Sayı 3
Sayfalar 2128 / 2141
Doi Numarası 10.15869/itobiad.1322091
Makale Linki http://dx.doi.org/10.15869/itobiad.1322091
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
The Effect of Customer Empowerment on Corporate Reputation Perception

Paylaş