img
Politik Pazarlamada Tutundurma Karmasının Seçmen Güveni ve Oy Verme Niyeti Üzerindeki Etkisi: Sosyal Medya Kullanıcıları Üzerine Bir Araştırma  
Yazarlar
Fulya Çeker
Türkiye
Doç. Dr. Yağmur KERSE Doç. Dr. Yağmur KERSE
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Equinox Journal of Economics Business and Political Studies
Dergi ISSN 2687-4695
Dergi Tarandığı Indeksler Asos Index, Sobiad, Eurasian Scientific Journal Index
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 09-2023
Cilt No 10
Sayı 2
Sayfalar 143 / 159
Doi Numarası 10.48064/equinox.1343436
Makale Linki http://dx.doi.org/10.48064/equinox.1343436