img
img
Exploring the relationship between pre-service teachers’ TPACK and blended teaching readiness levels: a path analysis   
Yazarlar (3)
Mücahit Öztürk
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
Pınar Mıhcı Türker
Türkiye
Prof. Dr. Gökhan KERSE Prof. Dr. Gökhan KERSE
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Education and Information Technologies
Dergi ISSN 1360-2357
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q1
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 06-2024
Cilt No 29
Sayı 6
Sayfalar 7321 / 7340
Doi Numarası 10.1007/s10639-023-12134-4
Makale Linki https://link.springer.com/article/10.1007/s10639-023-12134-4