img
Exploring the relationship between pre-service teachers’ TPACK and blended teaching readiness levels: a path analysis   
Yazarlar
Mücahit Öztürk
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
Pınar Mıhcı Türker
Türkiye
Doç. Dr. Gökhan KERSE Doç. Dr. Gökhan KERSE
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
Dergi ISSN 1360-2357
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q1
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 04-2024
Cilt No 29
Sayı 6
Sayfalar 7321 / 7340
Doi Numarası 10.1007/s10639-023-12134-4
Makale Linki https://link.springer.com/article/10.1007/s10639-023-12134-4