img
Exploring the relationship between pre-service teachers’ TPACK and blended teaching readiness levels: a path analysis   
Yazarlar
Mücahit Öztürk
Aksaray Üniversitesi, Türkiye
Pınar Mıhcı Türker
Türkiye
Doç. Dr. Gökhan KERSE
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Education and Information Technologies
Dergi ISSN 1360-2357
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q1
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 06-2024
Cilt No 29
Sayfalar 7321 / 7340
Doi Numarası 10.1007/s10639-023-12134-4
Makale Linki https://link.springer.com/article/10.1007/s10639-023-12134-4