img
Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi  
Yazarlar
Ceyhun Ozan
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Adnan Taşgın
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Erdal Bay
Gaziantep Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Halil İbrahim KAYA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Dergi ISSN 1303-8451
Dergi Tarandığı Indeksler EBSCO, DOAJ
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 06-2013
Cilt No 11
Sayı 3
Sayfalar 301 / 322
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş