img
Sınıf öğretmenlerinin çoklu zekâ kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi  
Yazarlar
Ceyhun Ozan
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Adnan Taşgın
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Erdal Bay
Gaziantep Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Halil İbrahim KAYA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Dergi ISSN 2459-1912
Dergi Tarandığı Indeksler Ulakbim
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2013
Cilt No 11
Sayı 3
Sayfalar 301 / 322
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş