img
Sınıf öğretmenlerinin çoklu zeka kuramına ilişkin görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi  
Yazarlar
Ceyhun Ozan
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Adnan Taşgın
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Erdal Bay
Gaziantep Üniversitesi, Türkiye
 Halil İbrahim KAYA Halil İbrahim KAYA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 19. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı
Kongre Tarihi 16-09-2010 / 18-09-2010
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Lefkoşa
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş