img
Educational Technology Research Trends: A 10-Year Content Analysis of PhD Dissertations     
Yazarlar
Ali Gündüz
Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Cengiz GÜNDÜZALP
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Yüksel Göktaş
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Ömer Koçak
Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SCOPUS dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Participatory Educational Research
Dergi ISSN 2148-6123
Dergi Tarandığı Indeksler ERIC, Scopus
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2023
Cilt No 10
Sayı 1
Sayfalar 140 / 159
Doi Numarası 10.17275/per.23.8.10.1
Makale Linki https://dergipark.org.tr/en/pub/per/issue/73392/1171922
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 6
Educational Technology Research Trends: A 10-Year Content Analysis of PhD Dissertations

Paylaş