Yazarlar (1) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Kaynak tabanlı öğrenme, öğrenme süreçlerinde birçok farklı kaynağın etkin bir şekilde kullanılmasını içeren bir eğitimsel modeldir. Bu modelde öğrencilerin amaçları, hedefleri, ihtiyaçları, öğrenme stilleri, yetenekleri ve deneyimleri dikkate alınır. Kaynak tabanlı öğrenmede öğrencilerin çeşitli kaynakları kullanmalarına imkan verilerek farklı öğre... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | 15. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu |
Kongre Tarihi | 07-09-2022 / 09-09-2022 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Çanakkale |