Yazarlar (1) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışma zihin haritaları ile desteklenmiş 5E öğretim modeline dayalı olarak yürütülen öğretimin öğrencilerin bilişsel esneklik ve bilişötesi farkındalıklarına etkisini ve bu bağlamdaki öğrenci görüşlerini belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Çalışma deney öncesi desenlerden tek grup ön test son test deseni ile yürütülmüştür. Çalışmanın araş... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | 13th International Congress on New Trends in Education |
Kongre Tarihi | 12-05-2022 / 14-05-2022 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir |