img
The influence of teachers’ need-support profiles on students’ collective engagement in science classes: An observational study based on self-determination theory  
Yazarlar
Münevver Subaşı
Gülden Koçak
Bingöl Üniversitesi, Türkiye
Yasemin Taş
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Sündüs YERDELEN Doç. Dr. Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Contemporary Educational Research,
Dergi ISSN 2148-3868
Dergi Tarandığı Indeksler Journals Indexed in Eric
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 03-2023
Cilt No 10
Sayı 1
Sayfalar 25 / 41
Doi Numarası 10.33200/ijcer.1099080
Makale Linki http://dx.doi.org/10.33200/ijcer.1099080