img
Teachers Perspectives on Continuing Professional Development  
Yazarlar
Remzi Yavaş Kıncal
Türkiye
Öğr. Gör. Arzu DERYA TAŞÇI
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Dilek Beypınar
Türkiye
Fatih Topçu
Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı British Journal of Education, Society & Behavioural Science
Dergi ISSN 2278-0998
Dergi Tarandığı Indeksler COPERNICUS
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2015
Cilt No 6
Sayı 4
Sayfalar 241 / 254
Doi Numarası 10.9734/BJESBS/2015/13767
Makale Linki http://dx.doi.org/10.9734/bjesbs/2015/13767
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Teachers Perspectives on Continuing Professional Development

Paylaş