img
Tüketicilerin Bütünleşik Pazarlama İletişimi Faaliyetlerine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi: Mobilya Sektörü Örneği (Examining the Attitudes of Consumers towards Integrated Marketing Communication Activities: The Furniture Industry Example)  
Yazarlar
Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Nazan KORUCUK
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of Business Research - Turk
Dergi ISSN 1309-0712
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 08-2019
Cilt No 11
Sayı 3
Sayfalar 1712 / 1726
Doi Numarası 10.20491/isarder.2019.700
Makale Linki http://dx.doi.org/10.20491/isarder.2019.700