img
Modern dönemin pazarlama yaklaşımı; Yeşil pazarlamayı anlamak  
Yazarlar
Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Nazan KORUCUK Dr. Öğr. Üyesi Nazan KORUCUK
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Kitap Adı Modern dönemin pazarlama yaklaşımı; Yeşil pazarlamayı anlamak
Kitap Türü Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
Kitap Alt Türü Alanında ulusal yayımlanan araştırma/bilimsel kitap
Kitap Niteliği Alanında tanınmış ulusal bir yayınevince basılan bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2020
ISBN 978-625-7884-95-2
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş