| Yazarlar (2) |
Dr. Öğr. Üyesi Cengiz GÜNDÜZALP
Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
|
Atatürk Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| This study aimed to reveal the effects of project- and resource-based teaching methods on student teachers' social intelligence, metacognitive thinking skills, and academic achievements. A pretest-posttest control group design, a quasi-experimental method, was used in the study. The study used the purposeful sampling method to determine the study g... |
| Anahtar Kelimeler |
| Makale Türü | Özgün Makale |
| Makale Alt Türü | SCOPUS dergilerinde yayınlanan tam makale |
| Dergi Adı | Participatory Educational Research |
| Dergi ISSN | 2148-6123 Scopus Dergi |
| Dergi Tarandığı Indeksler | Scopus |
| Makale Dili | İngilizce |
| Basım Tarihi | 03-2024 |
| Cilt No | 11 |
| Sayı | 2 |
| Sayfalar | 176 / 194 |
| Doi Numarası | 10.17275/per.24.25.11.2 |
| Makale Linki | https://dergipark.org.tr/tr/pub/per/issue/81810/1381190 |