img
img
Examining the Effects of Project and Resource-Based Teaching Methods on Social Intelligence, Metacognitive Thinking and Academic Achievement     
Yazarlar (2)
Dr. Öğr. Üyesi Cengiz GÜNDÜZALP Dr. Öğr. Üyesi Cengiz GÜNDÜZALP
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Yüksel Göktaş
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
This study aimed to reveal the effects of project- and resource-based teaching methods on student teachers' social intelligence, metacognitive thinking skills, and academic achievements. A pretest-posttest control group design, a quasi-experimental method, was used in the study. The study used the purposeful sampling method to determine the study g...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SCOPUS dergilerinde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Participatory Educational Research
Dergi ISSN 2148-6123 Scopus Dergi
Dergi Tarandığı Indeksler Scopus
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 03-2024
Cilt No 11
Sayı 2
Sayfalar 176 / 194
Doi Numarası 10.17275/per.24.25.11.2
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/pub/per/issue/81810/1381190