Yazarlar (1) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışma programlama eğitiminde kullanılan chatgpt desteğinin öğrencilerin programlamaya yönelik öz yeterlilik ve tutumları ile bilgi işlemsel düşünme becerilerine olan etkileri belirlemek amacıyla gerçekleştirilmiştir. Çalışma karma araştırma yöntemi ile yürütülmüştür. Çalışmanın uygulama süreci toplam altı hafta sürmüştür. Çalışmada aynı bölümü... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | 17th International Computer and Instructional Technologies Symposium |
Kongre Tarihi | 03-10-2024 / 05-10-2024 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Kastamonu |