img
Storybooks as a Scaffolding Tool in Teacher–Child Interaction: The Mediating Role of Vocabulary and Receptive Language in the Investigation of the Relationship Between Teacher Attitude and Children's Language Skills (Integrated Science)    
Yazarlar
Özgün Uyanık Aktulun
Türkiye
 Ali İbrahim Can GÖZÜM Ali İbrahim Can GÖZÜM
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Ümit Ünsal Kaya
Afyon Kocatepe Üniversitesi, Türkiye
Stamatios Papadakis
Michail Kalogiannakis
Kitap Adı Integrated Science
Bölüm(ler) Storybooks as a Scaffolding Tool in Teacher–Child Interaction: The Mediating Role of Vocabulary and Receptive Language in the Investigation of the Relationship Between Teacher Attitude and Children's Language Skills
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2024
ISBN 978-3-031-60713-4
Basıldığı Ülke İsviçre
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş