img
Küresel Tüketici Kültürüne Yatkınlığın Küresel Marka Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Uygulama   
Yazarlar
 Alpaslan YÜCE Alpaslan YÜCE
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
 Çağlar SAMSA Çağlar SAMSA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Dergi ISSN 2564-6931
Dergi Tarandığı Indeksler DOAJ
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 02-2018
Cilt No 11
Sayı 1
Sayfalar 165 / 176
Doi Numarası 10.25287/ohuiibf.331975
Makale Linki http://dergipark.gov.tr/doi/10.25287/ohuiibf.331975