img
img
Müşteri Yolculuğu Bakış Açısıyla Sağlık Sektöründe Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi    
Yazarlar (1)
Doç. Dr. Çağlar SAMSA Doç. Dr. Çağlar SAMSA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Geçmişten günümüze pazarlama alanında birçok değişim meydana
gelmiş, pazarlama önemli bir evrim geçirmiştir. Pazarlamanın tarihi
süreçte geçirdiği bu evrim geleneksel pazarlama stratejilerinin
önemini yitirmesine, yeni pazarlama stratejilerinin önem
kazanmasına sebep olmuştur. Bu evrim ile beraber pazarlama
fonksiyonel ve faydacı özelliklerini...
Anahtar Kelimeler
Kitap Adı Müşteri Yolculuğu Bakış Açısıyla Sağlık Sektöründe Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi
Kitap Türü Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç)
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayınlanan araştırma/bilimsel kitap
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2022
ISBN 978-625-8421-16-3
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş