Yazarlar (1) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Geçmişten günümüze pazarlama alanında birçok değişim meydana gelmiş, pazarlama önemli bir evrim geçirmiştir. Pazarlamanın tarihi süreçte geçirdiği bu evrim geleneksel pazarlama stratejilerinin önemini yitirmesine, yeni pazarlama stratejilerinin önem kazanmasına sebep olmuştur. Bu evrim ile beraber pazarlama fonksiyonel ve faydacı özelliklerini... |
Anahtar Kelimeler |
Kitap Adı | Müşteri Yolculuğu Bakış Açısıyla Sağlık Sektöründe Müşteri Deneyimlerinin Değerlendirilmesi |
Kitap Türü | Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) |
Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan araştırma/bilimsel kitap |
Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
Kitap Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2022 |
ISBN | 978-625-8421-16-3 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Ankara |