img
Art Education Experiences in Unified Classrooms: A Phenomenological Study   
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Ünal BASTABAN Dr. Öğr. Üyesi Ünal BASTABAN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Ela Kurnaz
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Dergi ISSN 2148-8940
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2024
Cilt No 11
Sayı 4
Sayfalar 655 / 672
Doi Numarası 10.30900/kafkasegt.1443274
Makale Linki https://doi.org/10.30900/kafkasegt.1443274
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Art Education Experiences in Unified Classrooms: A Phenomenological Study

Paylaş