img
İçsel Pazarlama Unsurları ile İç Müşteri Memnuniyeti Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Kars Çağrı Merkezleri Örneği  
Yazarlar
Levent Aküzüm
Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Trends in business and economics (Online)
Dergi ISSN 2822-2652
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2025
Cilt No 39
Sayı 1
Sayfalar 87 / 102
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/pub/trendbusecon/issue/89909/1477855
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş