img
img
Misconceptions in Biology Education: A Bibliometric Analysis  
Yazarlar (2)
Dr. Öğr. Üyesi Meryem KONU KADİRHANOĞULLARI Dr. Öğr. Üyesi Meryem KONU KADİRHANOĞULLARI
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Esra Özay Köse
Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü ESCI dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal on Studies in Education
Dergi ISSN 2690-7909
Dergi Tarandığı Indeksler ESCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 03-2024
Cilt No 6
Sayı 2
Sayfalar 272 / 297
Doi Numarası 10.46328/ijonse.211
Makale Linki https://doi.org/10.46328/ijonse.211
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Misconceptions in Biology Education: A Bibliometric Analysis

Paylaş