img
img
The views and course practices of science teachers on the psychological resilience of students with learning disabilities   
Yazarlar (5)
ALTINKAYNAK ŞENAY ÖZEN
OSMANOĞLU DEVRİM ERGİNSOY
Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
BİLGİN ARZU KİRMAN
SELMA ERDAĞI
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü ESCI dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı British Journal of Special Education
Dergi ISSN 0952-3383
Dergi Tarandığı Indeksler ESCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 03-2025
Cilt No 52
Sayı 1
Sayfalar 58 / 69
Doi Numarası 10.1111/1467-8578.12562
Makale Linki https://nasenjournals.onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1111/1467-8578.12562