img
img
The views and course practices of science teachers on the psychological resilience of students with learning disabilities   
Yazarlar (5)
Doç. Dr. Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK Doç. Dr. Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Devrim ERGİNSOY OSMANOĞLU Doç. Dr. Devrim ERGİNSOY OSMANOĞLU
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Arzu KİRMAN BİLGİN Doç. Dr. Arzu KİRMAN BİLGİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Selma ERDAĞI Doç. Dr. Selma ERDAĞI
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü ESCI dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı British Journal of Special Education
Dergi ISSN 0952-3383
Dergi Tarandığı Indeksler ESCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 03-2025
Cilt No 52
Sayı 2
Doi Numarası 10.1111/1467-8578.12562
Makale Linki https://nasenjournals.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/1467-8578.12562