img
img
İçsel Pazarlamanın Müşteri Odaklılık Davranışı Üzerindeki Etkisi (Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Alanında Araştırmalar ve Değerlendirmeler)  
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Emel Hatice Oktay
Devamını Göster
Kitap Adı Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Alanında Araştırmalar ve Değerlendirmeler
Bölüm(ler) İçsel Pazarlamanın Müşteri Odaklılık Davranışı Üzerindeki Etkisi
Kitap Türü Kitap Bölümü
Kitap Alt Türü Alanında uluslararası yayımlanan kitap bölümü
Kitap Niteliği Diğer uluslararası bilimsel kitap
Kitap Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2025
ISBN 978-625-388-273-0
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Ankara
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş