img
img
İkinci Nesil Kahve Tüketiminde Duyusal Pazarlama Unsurlarının Davranışsal Niyete Etkisinde Marka Sadakatinin Aracı Rolü   
Yazarlar (1)
Dr. Öğr. Üyesi Nazan KORUCUK Dr. Öğr. Üyesi Nazan KORUCUK
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı JOURNAL OF TOURISM AND GASTRONOMY STUDIES
Dergi ISSN 2147 – 8775
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 09-2025
Cilt No 13
Sayı 3
Sayfalar 2896 / 2923
Doi Numarası 10.21325/jotags.2025.1694
Makale Linki https://jotags.net/index.php/jotags/article/view/2408/3808