img
img
Investigation of Science Teachers’ Course Processes and Recommendations for Conceptual Understanding of Students with Learning Disabilities   
Yazarlar (5)
Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Arzu KİRMAN BİLGİN Doç. Dr. Arzu KİRMAN BİLGİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK Prof. Dr. Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Devrim ERGİNSOY OSMANOĞLU Doç. Dr. Devrim ERGİNSOY OSMANOĞLU
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Selma ERDAĞI Doç. Dr. Selma ERDAĞI
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı Cumhuriyet International Journal of Education
Dergi ISSN 2147-1606
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2025
Cilt No 14
Sayı 4
Sayfalar 849 / 865
Doi Numarası 10.30703/cije.1658023
Makale Linki https://dergipark.org.tr/en/download/article-file/4691362