img
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş Sınavına (TEOG) Yönelik Görüşlerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi  
Yazarlar
Tülin Hündür
Türkiye
Doç. Dr. Emine Hatun DİKEN Doç. Dr. Emine Hatun DİKEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Caucasian Journal of Science
Dergi ISSN 2148-6840
Dergi Tarandığı Indeksler SOBIAD
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 07-2018
Cilt No 5
Sayı 1
Sayfalar 12 / 29
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş