img
TÜRKÇE/TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI EĞİTİM PROGRAMLARININ “SÜREÇ” AŞAMASININ CIPP MODELİ KAPSAMINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ   
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Emre DAĞAŞAN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Erzurum Kültür ve Eğitim Vakfı
Dergi ISSN 1301-6229
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 10-2023
Sayfalar 138 / 154
Doi Numarası 10.17753/sosekev.1363887
Makale Linki http://dx.doi.org/10.17753/sosekev.1363887