img
The Effects of the Authentic Learning Approach with A Course Management System (MOODLE) on Students’ Mathematics Success and Online Authentic Learning Self-Efficacy  
Yazarlar
Hüseyin Uzunboylu
Türkiye
Murat Tezer
Girne Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Ezgi Pelin YILDIZ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Educational Research and Reviews
Dergi ISSN ISSN-1990
Dergi Tarandığı Indeksler Journals Indexed in Eric
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 11-2020
Cilt No 15
Sayı 11
Sayfalar 679 / 689
Doi Numarası DOI: 10.5897/ERR2020.4087
Makale Linki https://academicjournals.org/journal/ERR/edition/November_2020