img
img
Revisiting Pre-Servıce Science and Mathematıcs Teachers’ Beliefs Toward Using InquiryBasedand Technology-Enhanced Teachıng Approaches in Turkey   
Yazarlar (4)
Elvan Şahin
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye
Mine Işıksal Bostan
Türkiye
Emine Aytekin
Düzce Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Ali SAĞDIÇ Dr. Öğr. Üyesi Ali SAĞDIÇ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Unlike the dominance of positivist paradigm in the first half of the past century, now we are witnessing not only a wider acceptance of postpositivist or interpretive paradigm in social sciences, but also the latter paradigm’s recognition as part of research design repertoire of educational researchers. Educational researchers strive for researching social phenomena around them by interpreting their surrounding contexts. Today, no less importance has been attributed to qualitative studies than quantitative...
Anahtar Kelimeler
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı ICQH 2017 INTERNATIONAL CONFERENCE ON QUALITY IN HIGHER EDUCATION
Kongre Tarihi 07-12-2017 / 08-12-2017
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Sakarya
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş