| Yazarlar (4) |
|
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye |
|
Türkiye |
|
Düzce Üniversitesi, Türkiye |
Dr. Öğr. Üyesi Ali SAĞDIÇ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| Unlike the dominance of positivist paradigm in the first half of the past century, now we are witnessing not only a wider acceptance of postpositivist or interpretive paradigm in social sciences, but also the latter paradigm’s recognition as part of research design repertoire of educational researchers. Educational researchers strive for researching social phenomena around them by interpreting their surrounding contexts. Today, no less importance has been attributed to qualitative studies than quantitative... |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | İngilizce |
| Kongre Adı | ICQH 2017 INTERNATIONAL CONFERENCE ON QUALITY IN HIGHER EDUCATION |
| Kongre Tarihi | 07-12-2017 / 08-12-2017 |
| Basıldığı Ülke | Türkiye |
| Basıldığı Şehir | Sakarya |