| Yazarlar (2) |
Dr. Öğr. Üyesi Ali SAĞDIÇ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
|
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| This study investigates Turkish middle school science teachers' homework practices, the value teachers attach to homework and teachers' communication with parents about homework. One hundred and sixty-eight teachers completed surveys. Teachers reported to assign homework frequently: 93.4 per cent of the teachers reported that they assign homework either once a week or at the end of every class. Problem solving and doing research on a topic were the most commonly assigned homework types, while making summari... |
| Anahtar Kelimeler |
| Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
| Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
| Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
| Bildiri Dili | İngilizce |
| Kongre Adı | ECER 2017 |
| Kongre Tarihi | 21-08-2017 / 22-08-2017 |
| Basıldığı Ülke | |
| Basıldığı Şehir |