img
img
Satış Geliştirme Aracı Olarak İnsertler ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi    
Yazarlar (1)
Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Günümüzde perakendecilik hızlı şekilde değişim geçiren ve çeşitli örgütsel şekillerde görülebilen dinamik bir sektördür. Özellikle son dönemlerde perakendecilik sektöründe yaşanan şiddetli rekabet, perakendecinin farklı stratejiler geliştirmesini ve en yüksek düzeyde tüketici memnuniyetini sağlamasını zorunlu kılmıştır. Ancak bunun gerçekleşebilmes...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi
Dergi ISSN 1308-6200
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 03-2020
Cilt No 1
Sayı 45
Sayfalar 85 / 111
Doi Numarası 10.17498/kdeniz.621244