Yazarlar (1) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Günümüzde perakendecilik hızlı şekilde değişim geçiren ve çeşitli örgütsel şekillerde görülebilen dinamik bir sektördür. Özellikle son dönemlerde perakendecilik sektöründe yaşanan şiddetli rekabet, perakendecinin farklı stratejiler geliştirmesini ve en yüksek düzeyde tüketici memnuniyetini sağlamasını zorunlu kılmıştır. Ancak bunun gerçekleşebilmes... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi |
Dergi ISSN | 1308-6200 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 03-2020 |
Cilt No | 1 |
Sayı | 45 |
Sayfalar | 85 / 111 |
Doi Numarası | 10.17498/kdeniz.621244 |