img
Satış Geliştirme Aracı Olarak İnsertler ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi  
Yazarlar
Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi
Dergi ISSN 1308-6200
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 03-2020
Cilt No 1
Sayı 45
Sayfalar 85 / 111
Doi Numarası 10.17498/kdeniz.621244
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Satış Geliştirme Aracı Olarak İnsertler ve Tüketicilerin Satın Alma Davranışına Etkisi

Paylaş