Yazarlar (2) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
![]() Hitit Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
term in Turkey and increasing of sensitivity about green product with originating mass of green marketing is constituted the topic of study. However contain marketing activities in Turkey about covering green consumer’s demand; there are no enough applications as developed countries. Although, it is seemed that interest about green marketing increa... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | KAÜ İİBF Dergisi |
Dergi ISSN | 1309-4289 |
Dergi Tarandığı Indeksler | EBSCOHOST, Google Scholar, Index Copernicus, Ceeol, Arastırmax, AsosIndex, TO-KAT, Akademik Dizin |
Makale Dili | İngilizce |
Basım Tarihi | 06-2015 |
Cilt No | 6 |
Sayı | 9 |
Sayfalar | 169 / 184 |