img
Sürdürülebilir Sosyal Medya Pazarlaması ve Markaların Sosyal Medyada Sürdürülebilirliğe Karşı Tutumu  
Yazarlar
Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Nezefet Havva Taşdemir
Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of Institute of Economic Development and Social Researches
Dergi ISSN 2630-6166
Dergi Tarandığı Indeksler Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), ResearchBible (Academic Resource Index), Scientific World Index (SCIWIN), Active Search Results Engineer (ASR), Root Society for Indexing and Impact Factor Service, ISSUU Journal Listings, OCLC WorldCat, Cosmos Impact Factor, Directory of Research Journals Indexing (DRJI), Directory of Indexing and Impact Fact (DIIF), Society of Economics and Development, I2OR Indexing Services Evaluation of Publication Impact Factor (PIF), General Impact Factor, Scientific Indexing Services (SIS)
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2018
Cilt No 4
Sayı 8
Sayfalar 31 / 42
Doi Numarası 10.31623/iksad.43