img
Customer Complaints Managament A Conceptual View  
Yazarlar
Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Atlas Journal
Dergi ISSN 2619-936X
Dergi Tarandığı Indeksler Eurasian Scientific Journal Index (ESJI), Scientific World Index (SCIWIN), Active Search Results Engineer (ASR), ISSUU Journal Listings, Root Society for Indexing and Impact Factor Service, Cosmos Impact Factor, Directory of Indexing and Impact Fact (DIIF), Directory of Research Journals Indexing (DRJI), Society of Economics and Development, ResearchBible (Academic Resource Index), General Impact Factor, OCLC WorldCat, Scientific Indexing Services (SIS)
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 08-2018
Cilt No 4
Sayı 11
Sayfalar 869 / 880
Doi Numarası 10.31568/atlas.148
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Customer Complaints Managament A Conceptual View

Paylaş