img
img
Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Tüketici Davranışı Starbucks Örneği    
Yazarlar (2)
Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN Doç. Dr. Filiz ASLAN ÇETİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Nazan Korucuk
Türkiye
Devamını Göster
Özet
Bu çalışmada yeşil pazarlama ve yeşil tüketici kavramı açıklanarak, McDonalds’tan
sonra ikinci büyük hazır yemek zinciri olan Starbucks ve faaliyetleri hakkında
bilgi verilmesi amaçlanmıştır. Bu sebeple yerli ve yabancı alan yazın taranmıştır.
Tüketici ihtiyaçlarının karşılanması esnasında, işletme hedeflerinin de gerçekleştirilmesi
ile bu sırada ü...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı The Journal of Social Sciences
Dergi ISSN 2149-0821
Dergi Tarandığı Indeksler SOBĠAD (Sosyal Bilimler Atıf Dizini)CITEFACTOR (Academic Scientific Journals)OAJI (Open Academic Journals Index)RESERARCH BIBLE
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 04-2018
Cilt No 22
Sayı 22
Sayfalar 78 / 89
Doi Numarası 10.16990/SOBIDER.4130
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 2
Yeşil Pazarlama Bağlamında Yeşil Tüketici Davranışı Starbucks Örneği

Paylaş