Yazarlar (1) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Daha önceleri sadece işletmelere ait olan pazarlama kavramı artık sadece işletmelere ait olmaktan çıkıp günümüzde hayatın her alanında ve hayatın tam içerisinde yer almaya başlamıştır. Öyle ki artık yaşamımızda yer alan her nesnede, eylemde, ilişkilerde kısacası hayatımızın her anında ve alanında bir pazarlama faaliyeti görülmektedir. Pazarlama art... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | IV.Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi |
Kongre Tarihi | 07-12-2018 / 09-12-2018 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir | Erzurum |