Yazarlar (3) |
![]() Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Türkiye |
![]() Türkiye |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışmada, enerjinin ne olduğu ve nasıl üretilip nasıl kullanılması gerektiğini öğretme durumunda olan Fen Bilgisi Öğretmen adaylarının yenilenebilir enerji kaynakları ile ilgili tutumlarının saptanmasına yönelik bir tutum ölçeğinin geliştirilmesi amaçlanmıştır. Ölçeğin ön uygulama formuna ilişkin çalışmalar 2011-2012 eğitim öğretim yılı bahar y... |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Journal of Educational Sciences Research |
Dergi ISSN | 2146-5266 |
Dergi Tarandığı Indeksler | DOAJ |
Makale Dili | İngilizce |
Basım Tarihi | 10-2013 |
Cilt No | 3 |
Sayı | 2 |
Sayfalar | 269 / 289 |
Doi Numarası | 10.12973/jesr.2013.3214a |
Makale Linki | http://www.ebad-jesr.com/images/MAKALE_ARSIV/C3_S2makaleler/3.2.14.pdf |