img
1990 ve 2000 Seneleri Arasında TV Reklamlarında Erkek Kimliğinin Sunumu  
Yazarlar
Doç. Dr. Hakan YÜKSEL Doç. Dr. Hakan YÜKSEL
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Karadeniz Uluslararası Bilimsel Dergi
Dergi ISSN 1308-6200
Dergi Tarandığı Indeksler OAJI, CEEOL
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 09-2018
Sayı 39
Sayfalar 88 / 103
Doi Numarası 10.17498/kdeniz.446351
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/download/issue-full-file/39399
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
1990 ve 2000 Seneleri Arasında TV Reklamlarında Erkek Kimliğinin Sunumu

Paylaş