img
Toplam 29117 kayıt

Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express

Link   YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 199-212 [ESCI] Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1224"> YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 199-212 [ESCI] Link   YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express", Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (1) pp. 199-212 [ESCI] Link  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA

  YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 32 (1) pp. 143-156 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1225"> YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 32 (1) pp. 143-156 [TR Dizin]    YÜCE, A., KERSE, Y. (2018) "KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 32 (1) pp. 143-156 [TR Dizin]   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?

Link    KERSE, Y., YÜCE, A. (2022) "FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?", KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD), 24 (43) pp. 704-716 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1226"> KERSE, Y., YÜCE, A. (2022) "FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?", KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD), 24 (43) pp. 704-716 [TR Dizin] Link    KERSE, Y., YÜCE, A. (2022) "FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?", KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD), 24 (43) pp. 704-716 [TR Dizin] Link   
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD)

Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior

DOI   SAMSA, Ç., YÜCE, A. (2022) "Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior", The TQM Journal, 34 (6) pp. 1860-1876 [ESCI] DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1227"> SAMSA, Ç., YÜCE, A. (2022) "Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior", The TQM Journal, 34 (6) pp. 1860-1876 [ESCI] DOI   SAMSA, Ç., YÜCE, A. (2022) "Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior", The TQM Journal, 34 (6) pp. 1860-1876 [ESCI] DOI  
2022 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The TQM Journal

MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ

DOI    MERİÇ, K., YÜCE, A. (2021) "MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ", Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü, 14 (2) pp. 359-388 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1228"> MERİÇ, K., YÜCE, A. (2021) "MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ", Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü, 14 (2) pp. 359-388 [TR Dizin] DOI    MERİÇ, K., YÜCE, A. (2021) "MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ", Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü, 14 (2) pp. 359-388 [TR Dizin] DOI   
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü

Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Link    YÜCE, A., Korucuk, N. (2020) "Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (4) pp. 3569-3581 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1229"> YÜCE, A., Korucuk, N. (2020) "Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (4) pp. 3569-3581 [TR Dizin] Link    YÜCE, A., Korucuk, N. (2020) "Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması", İşletme Araştırmaları Dergisi, 12 (4) pp. 3569-3581 [TR Dizin] Link   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
İşletme Araştırmaları Dergisi

Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği

Link DOI   YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (19) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1230"> YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (19) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI   YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (19) pp. 131-150 [TR Dizin] Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama

Link   YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 3 (4) pp. 67-74 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1231"> YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 3 (4) pp. 67-74 Link   YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2017) "Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama", Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences, 3 (4) pp. 67-74 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences

KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ

Link DOI   YÜCE, A., Taşdemir, N.H. (2019) "KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ", Journal of International Social Research, 12 (63) pp. 1185-1196 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1232"> YÜCE, A., Taşdemir, N.H. (2019) "KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ", Journal of International Social Research, 12 (63) pp. 1185-1196 Link DOI   YÜCE, A., Taşdemir, N.H. (2019) "KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ", Journal of International Social Research, 12 (63) pp. 1185-1196 Link DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of International Social Research

Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi

Link DOI    YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2018) "Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (22) pp. 581-607 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1233"> YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2018) "Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (22) pp. 581-607 [TR Dizin] Link DOI    YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2018) "Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi", Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (22) pp. 581-607 [TR Dizin] Link DOI   
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği

YÜCE, A. (2010) "Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği", Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, (6) pp. 82-104   YÜCE, A. (2010) "Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği", Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, (6) pp. 82-104  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products

  Deniz, A., Önder, L.G., YÜCE, A. (2011) "A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 79-90 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1235"> Deniz, A., Önder, L.G., YÜCE, A. (2011) "A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 79-90 [TR Dizin]    Deniz, A., Önder, L.G., YÜCE, A. (2011) "A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products", Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 12 (2) pp. 79-90 [TR Dizin]   
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma

YÜCE, A., Deniz, A., Önder, L.G. (2012) "Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma", Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 181-198   YÜCE, A., Deniz, A., Önder, L.G. (2012) "Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma", Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi, 17 (1) pp. 181-198  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi

Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

YÜCE, A. (2013) "Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17 (2) pp. 275-291 [TR Dizin]   YÜCE, A. (2013) "Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17 (2) pp. 275-291 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA

YÜCE, A. (2014) "PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA", EKEV Akademi Dergisi, (58) pp. 229-250   YÜCE, A. (2014) "PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA", EKEV Akademi Dergisi, (58) pp. 229-250  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV Akademi Dergisi

THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS

YÜCE, A. (2014) "THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS", European Journal of Business and Social Sciences, 2 (12) pp. 38-55   YÜCE, A. (2014) "THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS", European Journal of Business and Social Sciences, 2 (12) pp. 38-55  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Business and Social Sciences

ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA

Link    YÜCE, A., MERİÇ, K. (2014) "ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 28 (2) pp. 199-217 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1242"> YÜCE, A., MERİÇ, K. (2014) "ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 28 (2) pp. 199-217 Link    YÜCE, A., MERİÇ, K. (2014) "ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 28 (2) pp. 199-217 Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma

Link   YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2017) "İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma", BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 3 (3) pp. 79-96 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1243"> YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2017) "İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma", BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 3 (3) pp. 79-96 Link   YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2017) "İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma", BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 3 (3) pp. 79-96 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ