img
img
Toplam 29834 kayıt

Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma

YÜCE, A. (2013) "Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17 (2) pp. 275-291 [TR Dizin]   YÜCE, A. (2013) "Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma", Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 17 (2) pp. 275-291 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA

YÜCE, A. (2014) "PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA", EKEV Akademi Dergisi, (58) pp. 229-250   YÜCE, A. (2014) "PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA", EKEV Akademi Dergisi, (58) pp. 229-250  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
EKEV Akademi Dergisi

THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS

YÜCE, A. (2014) "THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS", European Journal of Business and Social Sciences, 2 (12) pp. 38-55   YÜCE, A. (2014) "THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS", European Journal of Business and Social Sciences, 2 (12) pp. 38-55  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Business and Social Sciences

ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA

Link    YÜCE, A., MERİÇ, K. (2014) "ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 28 (2) pp. 199-217 Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1242"> YÜCE, A., MERİÇ, K. (2014) "ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 28 (2) pp. 199-217 Link    YÜCE, A., MERİÇ, K. (2014) "ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA", Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 28 (2) pp. 199-217 Link   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma

Link   YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2017) "İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma", BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 3 (3) pp. 79-96 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1243"> YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2017) "İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma", BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 3 (3) pp. 79-96 Link   YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2017) "İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma", BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ, 3 (3) pp. 79-96 Link  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ

Duygusal zekâ ile girişimcilik eğilimi arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir uygulama

DOI    YÜCE, A., MERİÇ, K. (2017) "Duygusal zekâ ile girişimcilik eğilimi arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir uygulama", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 433-446 DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1244"> YÜCE, A., MERİÇ, K. (2017) "Duygusal zekâ ile girişimcilik eğilimi arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir uygulama", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 433-446 DOI    YÜCE, A., MERİÇ, K. (2017) "Duygusal zekâ ile girişimcilik eğilimi arasındaki ilişkiyi belirlemeye yönelik bir uygulama", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 8 (16) pp. 433-446 DOI   
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

İş Etiği Olgusu Üzerine Kavramsal Bir İrdeleme Etik Kuralların İşletmelerde Uygulanması

  YÜCE, A. (2009) "İş Etiği Olgusu Üzerine Kavramsal Bir İrdeleme Etik Kuralların İşletmelerde Uygulanması", Verimlilik Dergisi, 1 (3) pp. 79-92   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1245"> YÜCE, A. (2009) "İş Etiği Olgusu Üzerine Kavramsal Bir İrdeleme Etik Kuralların İşletmelerde Uygulanması", Verimlilik Dergisi, 1 (3) pp. 79-92    YÜCE, A. (2009) "İş Etiği Olgusu Üzerine Kavramsal Bir İrdeleme Etik Kuralların İşletmelerde Uygulanması", Verimlilik Dergisi, 1 (3) pp. 79-92   
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Verimlilik Dergisi

Sosyal Hizmet Kurumlarında Yönetim

YÜCE, A. (2011) "Sosyal Hizmet Kurumlarında Yönetim", : Nobel Yayın, ISBN: 978-605-5426-05-7  YÜCE, A. (2011) "Sosyal Hizmet Kurumlarında Yönetim", : Nobel Yayın, ISBN: 978-605-5426-05-7 
2011 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Nobel Yayın

Marka Değeri Yönetimi

Erciş, A., YÜCE, A. (2013) "Marka Değeri Yönetimi", Türkiye : Yargı Yayınevi, ISBN: 978-605-3526-65-0  Erciş, A., YÜCE, A. (2013) "Marka Değeri Yönetimi", Türkiye : Yargı Yayınevi, ISBN: 978-605-3526-65-0 
2013 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Yargı Yayınevi

Şehir Marka İmajı Kars Örneği

YÜCE, A. (2014) "Şehir Marka İmajı Kars Örneği", Türkiye : Merdiven Yayın, ISBN: 978-975-8991-19-8  YÜCE, A. (2014) "Şehir Marka İmajı Kars Örneği", Türkiye : Merdiven Yayın, ISBN: 978-975-8991-19-8 
2014 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Merdiven Yayın

Politik Pazarlama

YÜCE, A. (2014) "Politik Pazarlama", Türkiye : Merdiven Yayın, ISBN: 978-975-8991-20-4  YÜCE, A. (2014) "Politik Pazarlama", Türkiye : Merdiven Yayın, ISBN: 978-975-8991-20-4 
2014 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Merdiven Yayın

Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret etme Niyeti Üzerine etkisi:Kars Örneği

YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2018) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret etme Niyeti Üzerine etkisi:Kars Örneği", Kaoru Ishikawa International Congresson Business Administration and Economy III , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2018 YÜCE, A., SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2018) "Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret etme Niyeti Üzerine etkisi:Kars Örneği", Kaoru Ishikawa International Congresson Business Administration and Economy III , Nevşehir, Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kaoru Ishikawa International Congresson Business Administration and Economy III

Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Tüketici Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Kars Destinasyonu ve Doğu Ekspresi Üzerine Nitel Bir Çalışma

YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2019) "Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Tüketici Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Kars Destinasyonu ve Doğu Ekspresi Üzerine Nitel Bir Çalışma", 20.Ulusal Turizm Kongresi , (pp. 195-199), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2019 YÜCE, A., SAMSA, Ç. (2019) "Deneyimsel Pazarlama Kapsamında Tüketici Deneyimlerinin Değerlendirilmesi: Kars Destinasyonu ve Doğu Ekspresi Üzerine Nitel Bir Çalışma", 20.Ulusal Turizm Kongresi , (pp. 195-199), Eskişehir, Türkiye, (Ekim 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
20.Ulusal Turizm Kongresi

Bölgesel Kalkınmada Turizm Faaliyetlerine Yönelik Bir Değerlendirme: Yusufefeli Örneği

YÜCE, A. (2010) "Bölgesel Kalkınmada Turizm Faaliyetlerine Yönelik Bir Değerlendirme: Yusufefeli Örneği", Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu , (pp. 149-159), Türkiye, (Haziran 2010 YÜCE, A. (2010) "Bölgesel Kalkınmada Turizm Faaliyetlerine Yönelik Bir Değerlendirme: Yusufefeli Örneği", Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu , (pp. 149-159), Türkiye, (Haziran 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Geçmişten Geleceğe Yusufeli Sempozyumu

Sosyal Girişimcilik Faaliyetlerinin Reklamlara Yansıması

YÜCE, A. (2009) "Sosyal Girişimcilik Faaliyetlerinin Reklamlara Yansıması", 6. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi , (pp. 29-35), (Ekim 2009 YÜCE, A. (2009) "Sosyal Girişimcilik Faaliyetlerinin Reklamlara Yansıması", 6. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi , (pp. 29-35), (Ekim 2009
2009 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi

Tüketicilerin Özel Alışveriş (Private Shopping) Sitelerine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Erzurum’da Bir Araştırma

YÜCE, A., Önder, L.G., Deniz, A. (2013) "Tüketicilerin Özel Alışveriş (Private Shopping) Sitelerine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Erzurum’da Bir Araştırma", 18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , (pp. 475-484), Türkiye, (Haziran 2013 YÜCE, A., Önder, L.G., Deniz, A. (2013) "Tüketicilerin Özel Alışveriş (Private Shopping) Sitelerine Yönelik Tutumlarının Belirlenmesi: Erzurum’da Bir Araştırma", 18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ , (pp. 475-484), Türkiye, (Haziran 2013
2013 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
18. ULUSAL PAZARLAMA KONGRESİ

Şehir Pazarlama Sürecinde Şehirlerin Marka İmajı AlgılamalarınaYönelik Bir Araştırma: Kağızman Örneği

YÜCE, A., ÇAPIK, U. (2012) "Şehir Pazarlama Sürecinde Şehirlerin Marka İmajı AlgılamalarınaYönelik Bir Araştırma: Kağızman Örneği", Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle Kağızman Sempozyumu , (pp. 497-512), Türkiye, (Mayıs 2012 YÜCE, A., ÇAPIK, U. (2012) "Şehir Pazarlama Sürecinde Şehirlerin Marka İmajı AlgılamalarınaYönelik Bir Araştırma: Kağızman Örneği", Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle Kağızman Sempozyumu , (pp. 497-512), Türkiye, (Mayıs 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Geçmişten Geleceğe Her Yönüyle Kağızman Sempozyumu

İÇSEL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE İŞTEN AYRILMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR ARAŞTIRMA

YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2017) "İÇSEL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE İŞTEN AYRILMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR ARAŞTIRMA", IV. IBANESS CONGRESS SERİES , (pp. 315-332), Russe, Bulgaristan, (Nisan 2017 YÜCE, A., OKTAYSOY, O. (2017) "İÇSEL PAZARLAMA FAALİYETLERİNİN ÖRGÜTSEL BAĞLILIK VE İŞTEN AYRILMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: BİR ARAŞTIRMA", IV. IBANESS CONGRESS SERİES , (pp. 315-332), Russe, Bulgaristan, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. IBANESS CONGRESS SERİES