Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 29117 kayıt
Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express
Link
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 6 (1) pp. 199-212
[ESCI]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1224">
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 6 (1) pp. 199-212
[ESCI]
Link
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Effects of Nostalgia Proneness on Consumer-Based Brand Equity: A Case Studyon the Eastern Express
",
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 6 (1) pp. 199-212
[ESCI]
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
YÜCE, A.
, KERSE, Y. (2018) "
KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 32 (1) pp. 143-156
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1225">
YÜCE, A.
, KERSE, Y. (2018) "
KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 32 (1) pp. 143-156
[TR Dizin]
YÜCE, A.
, KERSE, Y. (2018) "
KİŞİLİĞİN KOMPULSİF SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: AMPİRİK BİR ÇALIŞMA
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 32 (1) pp. 143-156
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?
Link
KERSE, Y.,
YÜCE, A.
(2022) "
FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?
",
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD)
, 24 (43) pp. 704-716
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1226">
KERSE, Y.,
YÜCE, A.
(2022) "
FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?
",
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD)
, 24 (43) pp. 704-716
[TR Dizin]
Link
KERSE, Y.,
YÜCE, A.
(2022) "
FOMO ve Online Kompulsif Satın Alma: Sosyal Medya Fenomenleri Tüketicilerin Kaygılarını ve Takıntılarını Tetikliyor Mu?
",
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD)
, 24 (43) pp. 704-716
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
KMÜ Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi (KMUSEKAD)
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
DOI
SAMSA, Ç.,
YÜCE, A.
(2022) "
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
",
The TQM Journal
, 34 (6) pp. 1860-1876
[ESCI]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1227">
SAMSA, Ç.,
YÜCE, A.
(2022) "
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
",
The TQM Journal
, 34 (6) pp. 1860-1876
[ESCI]
DOI
SAMSA, Ç.,
YÜCE, A.
(2022) "
Understanding customers hospital experience and value co-creation behavior
",
The TQM Journal
, 34 (6) pp. 1860-1876
[ESCI]
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2022
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
The TQM Journal
MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ
DOI
MERİÇ, K.,
YÜCE, A.
(2021) "
MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ
",
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü
, 14 (2) pp. 359-388
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1228">
MERİÇ, K.,
YÜCE, A.
(2021) "
MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ
",
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü
, 14 (2) pp. 359-388
[TR Dizin]
DOI
MERİÇ, K.,
YÜCE, A.
(2021) "
MARKA BİLGİSİ VE TÜKETİCİ-MARKA İLGİNLİĞİNİN MARKA EVANGELİZMİNE ETKİSİNDE DIŞA DÖNÜKLÜK VE DENEYİME AÇIKLIK KİŞİLİK ÖZELLİKLERİNİN ROLÜ
",
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü
, 14 (2) pp. 359-388
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Marka Bilgisi ve Tüketici-Marka İlginliğinin Marka Evangelizmine Etkisinde Dışa Dönüklük ve Deneyime Açıklık Kişilik Özelliklerinin Rolü
Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Link
YÜCE, A.
, Korucuk, N. (2020) "
Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
İşletme Araştırmaları Dergisi
, 12 (4) pp. 3569-3581
[TR Dizin]
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1229">
YÜCE, A.
, Korucuk, N. (2020) "
Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
İşletme Araştırmaları Dergisi
, 12 (4) pp. 3569-3581
[TR Dizin]
Link
YÜCE, A.
, Korucuk, N. (2020) "
Coğrafi İşaretli Ürünleri Satın Almaya Yönelik Tutum Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
",
İşletme Araştırmaları Dergisi
, 12 (4) pp. 3569-3581
[TR Dizin]
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
İşletme Araştırmaları Dergisi
Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği
Link
DOI
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 10 (19) pp. 131-150
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1230">
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 10 (19) pp. 131-150
[TR Dizin]
Link
DOI
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç., MERİÇ, K. (2019) "
Destinasyon İmajının Tekrar Ziyaret Etme Niyeti Üzerine Etkisi: Kars İli Örneği
",
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, 10 (19) pp. 131-150
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
Link
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç. (2017) "
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, 3 (4) pp. 67-74
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1231">
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç. (2017) "
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, 3 (4) pp. 67-74
Link
YÜCE, A.
, SAMSA, Ç. (2017) "
Sosyal ve Teknolojik Yenilikçilik Eğilimlerinin Keşifsel Satın Alma EğilimiÜzerine Etkisi: Kafkas Üniversitesi Öğrencileri Üzerine Uygulama
",
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
, 3 (4) pp. 67-74
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Balkan and Near Eastern Journal of Social Sciences
KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ
Link
DOI
YÜCE, A.
, Taşdemir, N.H. (2019) "
KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ
",
Journal of International Social Research
, 12 (63) pp. 1185-1196
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1232">
YÜCE, A.
, Taşdemir, N.H. (2019) "
KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ
",
Journal of International Social Research
, 12 (63) pp. 1185-1196
Link
DOI
YÜCE, A.
, Taşdemir, N.H. (2019) "
KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ
",
Journal of International Social Research
, 12 (63) pp. 1185-1196
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Journal of International Social Research
Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
Link
DOI
YÜCE, A.
, OKTAYSOY, O. (2018) "
Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (22) pp. 581-607
[TR Dizin]
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1233">
YÜCE, A.
, OKTAYSOY, O. (2018) "
Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (22) pp. 581-607
[TR Dizin]
Link
DOI
YÜCE, A.
, OKTAYSOY, O. (2018) "
Dindarlık ve Milliyetçilik Düzeyinin, Tüketicilerin Yerli-Yabancı Ürünleri Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
",
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, (22) pp. 581-607
[TR Dizin]
Link
DOI
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Kafkas Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği
YÜCE, A.
(2010) "
Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği
",
Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, (6) pp. 82-104
YÜCE, A.
(2010) "
Tüketici Temelli Bir Marka Değeri Modelinin Destinasyonlarda Uygulanmasi Sarikamiş Kayak Merkezi Örneği
",
Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
, (6) pp. 82-104
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2010
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Yeditepe Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi
A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products
Deniz, A., Önder, L.G.,
YÜCE, A.
(2011) "
A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products
",
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 12 (2) pp. 79-90
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1235">
Deniz, A., Önder, L.G.,
YÜCE, A.
(2011) "
A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products
",
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 12 (2) pp. 79-90
[TR Dizin]
Deniz, A., Önder, L.G.,
YÜCE, A.
(2011) "
A Study on Determining the Lifestyles of Consumers Who Buy Global Branded Products
",
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 12 (2) pp. 79-90
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2011
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
YÜCE, A.
, Deniz, A., Önder, L.G. (2012) "
Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
",
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 181-198
YÜCE, A.
, Deniz, A., Önder, L.G. (2012) "
Tüketicilerin Mobil Pazarlama Faaliyetlerini Benimsemesi: Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma
",
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi
, 17 (1) pp. 181-198
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2012
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Süleyman DemirelÜniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler, Fakültesi Dergisi
Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
YÜCE, A.
(2013) "
Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
",
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 17 (2) pp. 275-291
[TR Dizin]
YÜCE, A.
(2013) "
Kollektivist Kültür Değerinin Sosyal Sorumlu Tüketim Üzerine Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
",
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, 17 (2) pp. 275-291
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Türkiye’nin İhracat Performansının 1980 Sonrası Dönemde Gelişimi ve İhracatın Artırılmasında Uluslararası Pazarlama İnovasyonunun Rolü
TOKUCU, E.,
YÜCE, A.
(2013) "
Türkiye’nin İhracat Performansının 1980 Sonrası Dönemde Gelişimi ve İhracatın Artırılmasında Uluslararası Pazarlama İnovasyonunun Rolü
",
Trakya Üniversitesi İİBF e-Dergi
, 2 (1) pp. 47-75
TOKUCU, E.,
YÜCE, A.
(2013) "
Türkiye’nin İhracat Performansının 1980 Sonrası Dönemde Gelişimi ve İhracatın Artırılmasında Uluslararası Pazarlama İnovasyonunun Rolü
",
Trakya Üniversitesi İİBF e-Dergi
, 2 (1) pp. 47-75
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2013
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Trakya Üniversitesi İİBF e-Dergi
PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA
YÜCE, A.
(2014) "
PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA
",
EKEV Akademi Dergisi
, (58) pp. 229-250
YÜCE, A.
(2014) "
PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN ALGILADIKLARI RİSKLER: SÜPERMARKETLERDE BİR UYGULAMA
",
EKEV Akademi Dergisi
, (58) pp. 229-250
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
EKEV Akademi Dergisi
TÜKETİCİLERİN GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLERE YÖNELİK SATINALMA NİYETLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: AKADEMİSYENLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA
YÜCE, A.
, YÜCE, Z. (2014) "
TÜKETİCİLERİN GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLERE YÖNELİK SATINALMA NİYETLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: AKADEMİSYENLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA
",
Akademik Bakış Dergisi
, (42)
YÜCE, A.
, YÜCE, Z. (2014) "
TÜKETİCİLERİN GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ÜRÜNLERE YÖNELİK SATINALMA NİYETLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: AKADEMİSYENLER ÜZERİNE BİR UYGULAMA
",
Akademik Bakış Dergisi
, (42)
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Akademik Bakış Dergisi
THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS
YÜCE, A.
(2014) "
THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS
",
European Journal of Business and Social Sciences
, 2 (12) pp. 38-55
YÜCE, A.
(2014) "
THE ROLE OF CONSUMER HOSTILITY AND CONSUMER ETHNOCENTRISM ON THE INTENTION OF BUYING FOREIGN GOODS: A CASE STUDY ON IRANIAN, TURKISH AND AZERBIJANI CONSUMERS
",
European Journal of Business and Social Sciences
, 2 (12) pp. 38-55
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Business and Social Sciences
ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA
Link
YÜCE, A.
, MERİÇ, K. (2014) "
ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 28 (2) pp. 199-217
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1242">
YÜCE, A.
, MERİÇ, K. (2014) "
ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 28 (2) pp. 199-217
Link
YÜCE, A.
, MERİÇ, K. (2014) "
ÖZGÜVENİN ANLIK SATINALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR UYGULAMA
",
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
, 28 (2) pp. 199-217
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2014
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma
Link
YÜCE, A.
, OKTAYSOY, O. (2017) "
İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma
",
BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 3 (3) pp. 79-96
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1243">
YÜCE, A.
, OKTAYSOY, O. (2017) "
İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma
",
BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 3 (3) pp. 79-96
Link
YÜCE, A.
, OKTAYSOY, O. (2017) "
İçsel Pazarlama Faaliyetlerinin Örgütsel Bağlılık ve İşten Ayrılma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Bir Araştırma
",
BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, 3 (3) pp. 79-96
Link
Kurum Bilgileri
İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
İşletme
Üretim Yönetimi ve Pazarlama
Özgeçmiş Sayfası
2017
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
BALKAN VE YAKIN DOĞU SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
«
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
»