img
Toplam 29144 kayıt

Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama

GELİBOLU, L., Özsoy, T. (2013) "Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi, 22 (1) pp. 481-500 [TR Dizin]   GELİBOLU, L., Özsoy, T. (2013) "Çağrı Merkezlerinin Satış Amaçlı Kullanılması Doğrudan Pazarlamanın Bir Unsuru Olarak Telepazarlama", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi, 22 (1) pp. 481-500 [TR Dizin]  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimle Enstitüsü Dergisi

Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması

  GELİBOLU, L., Madran, C. (2013) "Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması", Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 27 (4) pp. 339-357 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-13988"> GELİBOLU, L., Madran, C. (2013) "Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması", Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 27 (4) pp. 339-357 [TR Dizin]    GELİBOLU, L., Madran, C. (2013) "Çevresel Sorunlara Davranışsal Çözümler Geliştirilmesinde Sosyal Pazarlamanın Kullanılması", Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 27 (4) pp. 339-357 [TR Dizin]   
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Atatürk üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

Understanding organic food consumption attitude as a mediator

Link DOI   Çabuk, S., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Understanding organic food consumption attitude as a mediator", International Journal of Consumer Studies, 38 (4) pp. 337-345 [SSCI] Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-13989"> Çabuk, S., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Understanding organic food consumption attitude as a mediator", International Journal of Consumer Studies, 38 (4) pp. 337-345 [SSCI] Link DOI   Çabuk, S., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Understanding organic food consumption attitude as a mediator", International Journal of Consumer Studies, 38 (4) pp. 337-345 [SSCI] Link DOI  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Consumer Studies

Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme

GELİBOLU, L., Tanrıkulu, C. (2014) "Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23 (2) pp. 243-252 [TR Dizin]   GELİBOLU, L., Tanrıkulu, C. (2014) "Satışçılarda Cinsiyet kimliği Kavramsal Bir İnceleme", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23 (2) pp. 243-252 [TR Dizin]  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Kars ili İmalat Sanayinin Yenilikçilik ve Markalaşma Kapasitesi Bir Durum analizi

Demir, E., GELİBOLU, L. (2014) "Kars ili İmalat Sanayinin Yenilikçilik ve Markalaşma Kapasitesi Bir Durum analizi", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23 (1) pp. 300-319 [TR Dizin]   Demir, E., GELİBOLU, L. (2014) "Kars ili İmalat Sanayinin Yenilikçilik ve Markalaşma Kapasitesi Bir Durum analizi", Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 23 (1) pp. 300-319 [TR Dizin]  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir araştırma

Samsa, Ç., GELİBOLU, L. (2015) "İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir araştırma", Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 285-299   Samsa, Ç., GELİBOLU, L. (2015) "İlişkisel Pazarlamanın İlişki Kalitesi Üzerindeki Etkileri Kars İli Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerinde Bir araştırma", Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 5 (2) pp. 285-299  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Amerika Birleşik Devletleri nin Türkiye deki İmajı Kimlik Bileşenleri Perspektifinden Bir İnceleme

GELİBOLU, L. (2015) "Amerika Birleşik Devletleri nin Türkiye deki İmajı Kimlik Bileşenleri Perspektifinden Bir İnceleme", Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (1) pp. 26-43   GELİBOLU, L. (2015) "Amerika Birleşik Devletleri nin Türkiye deki İmajı Kimlik Bileşenleri Perspektifinden Bir İnceleme", Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 12 (1) pp. 26-43  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Çağ Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Üniversite Çalışanlarının Sürdürülebilir Tüketim Açısından Tutumlarının Belirlenmesi

Aksu, C.K., GELİBOLU, L. (2015) "Üniversite Çalışanlarının Sürdürülebilir Tüketim Açısından Tutumlarının Belirlenmesi", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (9) pp. 236-248   Aksu, C.K., GELİBOLU, L. (2015) "Üniversite Çalışanlarının Sürdürülebilir Tüketim Açısından Tutumlarının Belirlenmesi", Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (9) pp. 236-248  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinde Rolü Olan Faktörlerin Etkisinin İncelenmesi Kars İlinde Bir Uygulama

Link DOI    Kerse, Y., GELİBOLU, L. (2015) "Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinde Rolü Olan Faktörlerin Etkisinin İncelenmesi Kars İlinde Bir Uygulama", Business Management Studies: An International Journal, 3 (2) pp. 169-189 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-13995"> Kerse, Y., GELİBOLU, L. (2015) "Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinde Rolü Olan Faktörlerin Etkisinin İncelenmesi Kars İlinde Bir Uygulama", Business Management Studies: An International Journal, 3 (2) pp. 169-189 [TR Dizin] Link DOI    Kerse, Y., GELİBOLU, L. (2015) "Tüketicilerin Etnosentrik Eğilimlerinde Rolü Olan Faktörlerin Etkisinin İncelenmesi Kars İlinde Bir Uygulama", Business Management Studies: An International Journal, 3 (2) pp. 169-189 [TR Dizin] Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Business Management Studies: An International Journal

Kars İlindeki Tüketicilerin Kaşar Peyniri Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Sıralı Modeller İle Analizi

GELİBOLU, L., Çelik, A.K. (2015) "Kars İlindeki Tüketicilerin Kaşar Peyniri Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Sıralı Modeller İle Analizi", Bartın Üniversitesi iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (11) pp. 107-130   GELİBOLU, L., Çelik, A.K. (2015) "Kars İlindeki Tüketicilerin Kaşar Peyniri Satın Alma Davranışlarını Etkileyen Faktörlerin Sıralı Modeller İle Analizi", Bartın Üniversitesi iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 6 (11) pp. 107-130  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bartın Üniversitesi iktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

The Impacts of Perceived Market Orientation in Higher Education Student as a Customer

Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2015) "The Impacts of Perceived Market Orientation in Higher Education Student as a Customer", Revista de cercetare si interventie sociala, 49 (0) pp. 156-172 [SSCI]   Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2015) "The Impacts of Perceived Market Orientation in Higher Education Student as a Customer", Revista de cercetare si interventie sociala, 49 (0) pp. 156-172 [SSCI]  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Revista de cercetare si interventie sociala

Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi

  Çabuk, S., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi", Cumhuriyet üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 15 (1) pp. 397-420 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-13998"> Çabuk, S., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi", Cumhuriyet üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 15 (1) pp. 397-420 [TR Dizin]    Çabuk, S., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Satışçıların Teknoloji Kabulü ve Kişisel Yenilikçiliğin Teknoloji Kabulüne Etkisi", Cumhuriyet üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 15 (1) pp. 397-420 [TR Dizin]   
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi

KARS ALGISI İMAJI VE MARKA KİMLİĞİ ARAŞTIRMASI

GELİBOLU, L., Kanıbir, H.A., Saydan, R., Tutar, H., Yavuz, M.C. (2014) "KARS ALGISI İMAJI VE MARKA KİMLİĞİ ARAŞTIRMASI", Kars/Türkiye : SERHAT KALKINMA AJANSI, ISBN: 978-605-85766-5-0  GELİBOLU, L., Kanıbir, H.A., Saydan, R., Tutar, H., Yavuz, M.C. (2014) "KARS ALGISI İMAJI VE MARKA KİMLİĞİ ARAŞTIRMASI", Kars/Türkiye : SERHAT KALKINMA AJANSI, ISBN: 978-605-85766-5-0 
2014 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
SERHAT KALKINMA AJANSI

Kafkas Üniversitesi Öğrencilerinin Kars İlinden Memnuniyetleri Üzerinde Etkili Olan Faktörlerin Araştırılması

Oktay, E., GELİBOLU, L., Serhat, Ç. (2015) "Kafkas Üniversitesi Öğrencilerinin Kars İlinden Memnuniyetleri Üzerinde Etkili Olan Faktörlerin Araştırılması", Erzurm/Türkiye : Zafer Medya, ISBN: 978-605-62495-1-8  Oktay, E., GELİBOLU, L., Serhat, Ç. (2015) "Kafkas Üniversitesi Öğrencilerinin Kars İlinden Memnuniyetleri Üzerinde Etkili Olan Faktörlerin Araştırılması", Erzurm/Türkiye : Zafer Medya, ISBN: 978-605-62495-1-8 
2015 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Zafer Medya

Kars Kazı Pazarlama Karması Çerçevesinde Bir İnceleme

YILDIZ, S., GELİBOLU, L. (2014) "Kars Kazı Pazarlama Karması Çerçevesinde Bir İnceleme", Ankara/Türkiye : Savaş Yayınevi, ISBN: 978-605-5343-95-8  YILDIZ, S., GELİBOLU, L. (2014) "Kars Kazı Pazarlama Karması Çerçevesinde Bir İnceleme", Ankara/Türkiye : Savaş Yayınevi, ISBN: 978-605-5343-95-8 
2014 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Savaş Yayınevi

KARS YÖRE HALKININ BTK (BAKÜ-TİFLİS-KARS) DEMİRYOLU PROJESİNDEN BEKLENTİLERİ

GELİBOLU, L., Kadiroğlu, N.H., Çamkaya, S. (2019) "KARS YÖRE HALKININ BTK (BAKÜ-TİFLİS-KARS) DEMİRYOLU PROJESİNDEN BEKLENTİLERİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , Iğdır, Türkiye, (Mayıs 2019 GELİBOLU, L., Kadiroğlu, N.H., Çamkaya, S. (2019) "KARS YÖRE HALKININ BTK (BAKÜ-TİFLİS-KARS) DEMİRYOLU PROJESİNDEN BEKLENTİLERİ", UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ , Iğdır, Türkiye, (Mayıs 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
UMTEB 6. ULUSLARARASI MESLEKİ VE TEKNİK BİLİMLER KONGRESİ

Yükseköğretimde Algılanan Pazar Yönlülük ve Algılanan Marka Denkliği İlişkisi Bir pilot Uygulama

Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Yükseköğretimde Algılanan Pazar Yönlülük ve Algılanan Marka Denkliği İlişkisi Bir pilot Uygulama", 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , (pp. 533-542), Gaziantep, Türkiye, (Haziran 2014 Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2014) "Yükseköğretimde Algılanan Pazar Yönlülük ve Algılanan Marka Denkliği İlişkisi Bir pilot Uygulama", 19. Ulusal Pazarlama Kongresi , (pp. 533-542), Gaziantep, Türkiye, (Haziran 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
19. Ulusal Pazarlama Kongresi

The Relationship Between Person Organization Congruence Person Role Conflict and Job Outcomes of Salesperson A Study in the Medicine Company in Turkey

Kılıç, K.C., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2010) "The Relationship Between Person Organization Congruence Person Role Conflict and Job Outcomes of Salesperson A Study in the Medicine Company in Turkey", Second International Symposium on Sustainable Development , Sarajevo, (Haziran 2010 Kılıç, K.C., Tanrıkulu, C., GELİBOLU, L. (2010) "The Relationship Between Person Organization Congruence Person Role Conflict and Job Outcomes of Salesperson A Study in the Medicine Company in Turkey", Second International Symposium on Sustainable Development , Sarajevo, (Haziran 2010
2010 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Second International Symposium on Sustainable Development

Çevreci Davranışın Öğretmeni Olarak Sosyal Pazarlama Üniversitede Bir Deney

GELİBOLU, L., Madran, C. (2012) "Çevreci Davranışın Öğretmeni Olarak Sosyal Pazarlama Üniversitede Bir Deney", 17. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı , (pp. 1-20), Balıkesir, Türkiye, (Ekim 2012 GELİBOLU, L., Madran, C. (2012) "Çevreci Davranışın Öğretmeni Olarak Sosyal Pazarlama Üniversitede Bir Deney", 17. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı , (pp. 1-20), Balıkesir, Türkiye, (Ekim 2012
2012 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
17. Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiri Kitabı

TRA2 Bölgesinde Dış Ticaret ve Göç Olgusu: 2010-2018 Dönemi Üzerine Bir İnceleme

Link    Üzümcü, A., ÖZŞAHİN, L. (2019) "TRA2 Bölgesinde Dış Ticaret ve Göç Olgusu: 2010-2018 Dönemi Üzerine Bir İnceleme", Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (20) pp. 670-707 [TR Dizin] Link   " data-bs-content-id="YazarBilgi-14013"> Üzümcü, A., ÖZŞAHİN, L. (2019) "TRA2 Bölgesinde Dış Ticaret ve Göç Olgusu: 2010-2018 Dönemi Üzerine Bir İnceleme", Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (20) pp. 670-707 [TR Dizin] Link    Üzümcü, A., ÖZŞAHİN, L. (2019) "TRA2 Bölgesinde Dış Ticaret ve Göç Olgusu: 2010-2018 Dönemi Üzerine Bir İnceleme", Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 10 (20) pp. 670-707 [TR Dizin] Link   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi