img
img
Toplam 27647 kayıt

EVIDENCE FROM GOOGLE TRENDS OF A WIDENING SECOND-LEVEL DIGITAL DIVIDE IN BRAZIL. EVEN WORSE WITH THE COVID-19

Link DOI    Dos, S.R.P., BÜLBÜL, M.Ş., Llemes, I. (2020) "EVIDENCE FROM GOOGLE TRENDS OF A WIDENING SECOND-LEVEL DIGITAL DIVIDE IN BRAZIL. EVEN WORSE WITH THE COVID-19", ACTA Scientiae, 22 (4) pp. 121-153 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-17571"> Dos, S.R.P., BÜLBÜL, M.Ş., Llemes, I. (2020) "EVIDENCE FROM GOOGLE TRENDS OF A WIDENING SECOND-LEVEL DIGITAL DIVIDE IN BRAZIL. EVEN WORSE WITH THE COVID-19", ACTA Scientiae, 22 (4) pp. 121-153 Link DOI    Dos, S.R.P., BÜLBÜL, M.Ş., Llemes, I. (2020) "EVIDENCE FROM GOOGLE TRENDS OF A WIDENING SECOND-LEVEL DIGITAL DIVIDE IN BRAZIL. EVEN WORSE WITH THE COVID-19", ACTA Scientiae, 22 (4) pp. 121-153 Link DOI   
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA Scientiae

BİLİM LİDERİ VE BİLİM EĞİTİMCİSİ OLARAK RICHARD FEYNMAN

Link   BÜLBÜL, M.Ş. (2020) "BİLİM LİDERİ VE BİLİM EĞİTİMCİSİ OLARAK RICHARD FEYNMAN", Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama, 3 (2) pp. 65-74 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-17572"> BÜLBÜL, M.Ş. (2020) "BİLİM LİDERİ VE BİLİM EĞİTİMCİSİ OLARAK RICHARD FEYNMAN", Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama, 3 (2) pp. 65-74 Link   BÜLBÜL, M.Ş. (2020) "BİLİM LİDERİ VE BİLİM EĞİTİMCİSİ OLARAK RICHARD FEYNMAN", Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama, 3 (2) pp. 65-74 Link  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Uluslararası Liderlik Çalışmaları Dergisi: Kuram ve Uygulama

Frame in the Frame: Mystery Motion on the Hill

Link DOI     BÜLBÜL, M.Ş. (2018) "Frame in the Frame: Mystery Motion on the Hill", PHYSICS TEACHER, 56 (9) pp. 624-625 [SSCI] Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17573"> BÜLBÜL, M.Ş. (2018) "Frame in the Frame: Mystery Motion on the Hill", PHYSICS TEACHER, 56 (9) pp. 624-625 [SSCI] Link DOI     BÜLBÜL, M.Ş. (2018) "Frame in the Frame: Mystery Motion on the Hill", PHYSICS TEACHER, 56 (9) pp. 624-625 [SSCI] Link DOI    
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
PHYSICS TEACHER

Görme engelliler için bir geometri öğretim materyali: Geometri Kafesi

Link DOI   Horzum, T., BÜLBÜL, M.Ş. (2017) "Görme engelliler için bir geometri öğretim materyali: Geometri Kafesi", Sürdürülebilir ve Engelsiz Bilim Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-15 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-17574"> Horzum, T., BÜLBÜL, M.Ş. (2017) "Görme engelliler için bir geometri öğretim materyali: Geometri Kafesi", Sürdürülebilir ve Engelsiz Bilim Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-15 Link DOI   Horzum, T., BÜLBÜL, M.Ş. (2017) "Görme engelliler için bir geometri öğretim materyali: Geometri Kafesi", Sürdürülebilir ve Engelsiz Bilim Eğitimi Dergisi, 3 (1) pp. 1-15 Link DOI  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sürdürülebilir ve Engelsiz Bilim Eğitimi Dergisi

Social, Psychological, Philosophical and Educational bases of science education: chaos and order

BÜLBÜL, M.Ş. (2017) "Social, Psychological, Philosophical and Educational bases of science education: chaos and order", Reseach on education and psychology, (0)   BÜLBÜL, M.Ş. (2017) "Social, Psychological, Philosophical and Educational bases of science education: chaos and order", Reseach on education and psychology, (0)  
2017 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Reseach on education and psychology

Big data techniques in science education and what story google trends tells us about science

BÜLBÜL, M.Ş., Dos, S.R.P., Lıiz, L.I. (2017) "Big data techniques in science education and what story google trends tells us about science", ACTA SCIENTIAE, (0)   BÜLBÜL, M.Ş., Dos, S.R.P., Lıiz, L.I. (2017) "Big data techniques in science education and what story google trends tells us about science", ACTA SCIENTIAE, (0)  
2017 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ACTA SCIENTIAE

Adapting smart phone applications about physics education to blind students

Link DOI     BÜLBÜL, M.Ş., Garip, B., Yiğit, N. (2016) "Adapting smart phone applications about physics education to blind students", INTERNATIONAL PHYSICS CONFERENCE AT THE ANATOLIAN PEAK (IPCAP2016), 707 (0) p. 12039 Link DOI    " data-bs-content-id="YazarBilgi-17577"> BÜLBÜL, M.Ş., Garip, B., Yiğit, N. (2016) "Adapting smart phone applications about physics education to blind students", INTERNATIONAL PHYSICS CONFERENCE AT THE ANATOLIAN PEAK (IPCAP2016), 707 (0) p. 12039 Link DOI     BÜLBÜL, M.Ş., Garip, B., Yiğit, N. (2016) "Adapting smart phone applications about physics education to blind students", INTERNATIONAL PHYSICS CONFERENCE AT THE ANATOLIAN PEAK (IPCAP2016), 707 (0) p. 12039 Link DOI    
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
INTERNATIONAL PHYSICS CONFERENCE AT THE ANATOLIAN PEAK (IPCAP2016)

Öğreşme Kavramının Termodinamik İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi

BÜLBÜL, M.Ş. (2015) "Öğreşme Kavramının Termodinamik İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi", Eğitişim Dergisi, 12 (46)   BÜLBÜL, M.Ş. (2015) "Öğreşme Kavramının Termodinamik İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi", Eğitişim Dergisi, 12 (46)  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitişim Dergisi

Gelecekte fizik eğitimi

BÜLBÜL, M.Ş. (2006) "Gelecekte fizik eğitimi", Bilim ve Gelecek, (34)   BÜLBÜL, M.Ş. (2006) "Gelecekte fizik eğitimi", Bilim ve Gelecek, (34)  
2006 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bilim ve Gelecek

Farklılıklarından ötürü çocuklarımızı ayrıştırmalı mıyız yoksa kaynaştırmalı mıyız

BÜLBÜL, M.Ş. (2010) "Farklılıklarından ötürü çocuklarımızı ayrıştırmalı mıyız yoksa kaynaştırmalı mıyız", Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama, 2010 (8) pp. 45-48   BÜLBÜL, M.Ş. (2010) "Farklılıklarından ötürü çocuklarımızı ayrıştırmalı mıyız yoksa kaynaştırmalı mıyız", Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama, 2010 (8) pp. 45-48  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cito Eğitim: Kuram ve Uygulama

A distance experiment with a blind partner

BÜLBÜL, M.Ş., Sahyun, S. (2010) "A distance experiment with a blind partner", Balkan Physics Letters, 18 (0) pp. 165-170   BÜLBÜL, M.Ş., Sahyun, S. (2010) "A distance experiment with a blind partner", Balkan Physics Letters, 18 (0) pp. 165-170  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Balkan Physics Letters

Ermeni iddialarına karşı nükller tehtid stratejisi

BÜLBÜL, M.Ş. (2005) "Ermeni iddialarına karşı nükller tehtid stratejisi", Polis Dergisi, 11 (44) pp. 215-217   BÜLBÜL, M.Ş. (2005) "Ermeni iddialarına karşı nükller tehtid stratejisi", Polis Dergisi, 11 (44) pp. 215-217  
2005 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Polis Dergisi

Chaos Exploration and Inquıry Thread Cones Motion

Link   BÜLBÜL, M.Ş., Karaman, A.C. (2015) "Chaos Exploration and Inquıry Thread Cones Motion", Journal of Inquiry Based Activities, (0) pp. 18-23 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-17583"> BÜLBÜL, M.Ş., Karaman, A.C. (2015) "Chaos Exploration and Inquıry Thread Cones Motion", Journal of Inquiry Based Activities, (0) pp. 18-23 Link   BÜLBÜL, M.Ş., Karaman, A.C. (2015) "Chaos Exploration and Inquıry Thread Cones Motion", Journal of Inquiry Based Activities, (0) pp. 18-23 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Journal of Inquiry Based Activities

Kaotik öğrenme ve kaotik öğretim programı

Link DOI   BÜLBÜL, M.Ş. (2013) "Kaotik öğrenme ve kaotik öğretim programı", The Journal of Academic Social Science Studies, 6 (4) pp. 805-815 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-17584"> BÜLBÜL, M.Ş. (2013) "Kaotik öğrenme ve kaotik öğretim programı", The Journal of Academic Social Science Studies, 6 (4) pp. 805-815 Link DOI   BÜLBÜL, M.Ş. (2013) "Kaotik öğrenme ve kaotik öğretim programı", The Journal of Academic Social Science Studies, 6 (4) pp. 805-815 Link DOI  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Journal of Academic Social Science Studies

Big Data with Small Cases A Method for Discovering Students Centered Contexts for Physics Courses

BÜLBÜL, M.Ş. (2015) "Big Data with Small Cases A Method for Discovering Students Centered Contexts for Physics Courses", Themes in Science and Technology Education, 8 (2) pp. 105-114   BÜLBÜL, M.Ş. (2015) "Big Data with Small Cases A Method for Discovering Students Centered Contexts for Physics Courses", Themes in Science and Technology Education, 8 (2) pp. 105-114  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Themes in Science and Technology Education

Fizik eğitimi esnasında kullanılan drama etkinliklerinin değerlendirilmesi

BÜLBÜL, M.Ş. (2013) "Fizik eğitimi esnasında kullanılan drama etkinliklerinin değerlendirilmesi", Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 2013 (3) pp. 33-42   BÜLBÜL, M.Ş. (2013) "Fizik eğitimi esnasında kullanılan drama etkinliklerinin değerlendirilmesi", Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 2013 (3) pp. 33-42  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Middle Eastern & African Journal of Educational Research

Ortaöğretimde fizik öğretimi programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi

Engin, A.O., BÜLBÜL, M.Ş. (2009) "Ortaöğretimde fizik öğretimi programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2 (1) pp. 47-65   Engin, A.O., BÜLBÜL, M.Ş. (2009) "Ortaöğretimde fizik öğretimi programının öğretmen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi", Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2 (1) pp. 47-65  
2009 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi

An analysis of Turkish pre service physics teachers discussions of learning objectives of secondary school physics programme of study

BÜLBÜL, M.Ş., Yıldırım, U. (2012) "An analysis of Turkish pre service physics teachers discussions of learning objectives of secondary school physics programme of study", The Online Journal of New Horizons in Education, 2 (4) pp. 9-12   BÜLBÜL, M.Ş., Yıldırım, U. (2012) "An analysis of Turkish pre service physics teachers discussions of learning objectives of secondary school physics programme of study", The Online Journal of New Horizons in Education, 2 (4) pp. 9-12  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
The Online Journal of New Horizons in Education

Fizik eğitiminde güvenlik konularına yapılabilecek vurguların önemi

BÜLBÜL, M.Ş. (2005) "Fizik eğitiminde güvenlik konularına yapılabilecek vurguların önemi", Polis Dergisi, 11 (45) pp. 189-195   BÜLBÜL, M.Ş. (2005) "Fizik eğitiminde güvenlik konularına yapılabilecek vurguların önemi", Polis Dergisi, 11 (45) pp. 189-195  
2005 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Polis Dergisi

Using the knowledge of penumbra with a trick simulations

BÜLBÜL, M.Ş., Wee, L.K. (2015) "Using the knowledge of penumbra with a trick simulations", Latin American Journal of Physics Education, 9 (4) p. 4406   BÜLBÜL, M.Ş., Wee, L.K. (2015) "Using the knowledge of penumbra with a trick simulations", Latin American Journal of Physics Education, 9 (4) p. 4406  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Latin American Journal of Physics Education