img
img
Toplam 27769 kayıt

Making wave concept tangible

Bülbül, M.Ş. (2012) "Making wave concept tangible", e-Journal of New World Science Academy, 7 (1) pp. 404-409   Bülbül, M.Ş. (2012) "Making wave concept tangible", e-Journal of New World Science Academy, 7 (1) pp. 404-409  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Journal of New World Science Academy

Bireysel Öğrenme Materyallerinden Tam Kaynaştırmalı Öğrenme Ortamlarına Evrensel Tasarım Bağlam Temelli Yaklaşım Ve Bilgelik Çağı

Bülbül, M.Ş. (2013) "Bireysel Öğrenme Materyallerinden Tam Kaynaştırmalı Öğrenme Ortamlarına Evrensel Tasarım Bağlam Temelli Yaklaşım Ve Bilgelik Çağı", Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 2013 (3) pp. 43-56   Bülbül, M.Ş. (2013) "Bireysel Öğrenme Materyallerinden Tam Kaynaştırmalı Öğrenme Ortamlarına Evrensel Tasarım Bağlam Temelli Yaklaşım Ve Bilgelik Çağı", Middle Eastern & African Journal of Educational Research, 2013 (3) pp. 43-56  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Middle Eastern & African Journal of Educational Research

Chaos and the Analogy of Education

Bülbül, M.Ş., Erçetin, Ş.Ş. (2010) "Chaos and the Analogy of Education", Middle-East Journal of Scientific Research, 5 (4) pp. 280-282   Bülbül, M.Ş., Erçetin, Ş.Ş. (2010) "Chaos and the Analogy of Education", Middle-East Journal of Scientific Research, 5 (4) pp. 280-282  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Middle-East Journal of Scientific Research

Görme engelliler ve fizik eğitimi çalıştayı sonrası 9 sınıf enerji ünitesi ile ilgili öneriler

Bülbül, M.Ş. (2012) "Görme engelliler ve fizik eğitimi çalıştayı sonrası 9 sınıf enerji ünitesi ile ilgili öneriler", Sosyal Politika Çalışmaları, 7 (29) pp. 79-85   Bülbül, M.Ş. (2012) "Görme engelliler ve fizik eğitimi çalıştayı sonrası 9 sınıf enerji ünitesi ile ilgili öneriler", Sosyal Politika Çalışmaları, 7 (29) pp. 79-85  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Sosyal Politika Çalışmaları

Doğuştan görme engellinin Türkiye de fizikçi olabilme ihtimali

Bülbül, M.Ş. (2010) "Doğuştan görme engellinin Türkiye de fizikçi olabilme ihtimali", Eleştirel Pedagoji, 2 (7) pp. 51-58   Bülbül, M.Ş. (2010) "Doğuştan görme engellinin Türkiye de fizikçi olabilme ihtimali", Eleştirel Pedagoji, 2 (7) pp. 51-58  
2010 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eleştirel Pedagoji

Görme engelli öğrenciyi fizikçi yapan fonksiyon

Bülbül, M.Ş. (2015) "Görme engelli öğrenciyi fizikçi yapan fonksiyon", Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 17-26   Bülbül, M.Ş. (2015) "Görme engelli öğrenciyi fizikçi yapan fonksiyon", Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 17-26  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi

A blind student s outdoor science learning experience Barrier hunting at METU science and technology museum

Garip, B., Bülbül, M.Ş. (2014) "A blind student s outdoor science learning experience Barrier hunting at METU science and technology museum", Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education, 6 (2) pp. 100-109   Garip, B., Bülbül, M.Ş. (2014) "A blind student s outdoor science learning experience Barrier hunting at METU science and technology museum", Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education, 6 (2) pp. 100-109  
2014 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education

Görme engelli öğrenciler ile grafik çalışırken nasıl bir materyal kullanılmalıdır

Link   Bülbül, M.Ş. (2013) "Görme engelli öğrenciler ile grafik çalışırken nasıl bir materyal kullanılmalıdır", Fen bilimleri öğretimi dergisi, 1 (1) pp. 1-11 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-17603"> Bülbül, M.Ş. (2013) "Görme engelli öğrenciler ile grafik çalışırken nasıl bir materyal kullanılmalıdır", Fen bilimleri öğretimi dergisi, 1 (1) pp. 1-11 Link   Bülbül, M.Ş. (2013) "Görme engelli öğrenciler ile grafik çalışırken nasıl bir materyal kullanılmalıdır", Fen bilimleri öğretimi dergisi, 1 (1) pp. 1-11 Link  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Fen bilimleri öğretimi dergisi

Blindfold experiments Seven principles for inclusive classes

Bülbül, M.Ş. (2013) "Blindfold experiments Seven principles for inclusive classes", Latin-American Journal of Physics Education, 7 (2) pp. 265-268   Bülbül, M.Ş. (2013) "Blindfold experiments Seven principles for inclusive classes", Latin-American Journal of Physics Education, 7 (2) pp. 265-268  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Latin-American Journal of Physics Education

Postmodern bir drama uygulaması Mekanik kavramları kullanarak hazırlanmış kavram ağı

Peşman, H., Bülbül, M.Ş. (2012) "Postmodern bir drama uygulaması Mekanik kavramları kullanarak hazırlanmış kavram ağı", NWSA-Education Sciences, 7 (1) pp. 453-458   Peşman, H., Bülbül, M.Ş. (2012) "Postmodern bir drama uygulaması Mekanik kavramları kullanarak hazırlanmış kavram ağı", NWSA-Education Sciences, 7 (1) pp. 453-458  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
NWSA-Education Sciences

Biyoloji Konularının Öğreniminde Dramanın Kullanımı Örnek Öğretim Uygulamaları

Aydın-Beytur, S., Bülbül, M.Ş. (2011) "Biyoloji Konularının Öğreniminde Dramanın Kullanımı Örnek Öğretim Uygulamaları", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 78-85   Aydın-Beytur, S., Bülbül, M.Ş. (2011) "Biyoloji Konularının Öğreniminde Dramanın Kullanımı Örnek Öğretim Uygulamaları", Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6 (2) pp. 78-85  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Adapting force concept inventory test into drama applications

Bülbül, M.Ş., Eryurt, K. (2011) "Adapting force concept inventory test into drama applications", Western Anotolia Journal of Educational Science, (0) pp. 37-44   Bülbül, M.Ş., Eryurt, K. (2011) "Adapting force concept inventory test into drama applications", Western Anotolia Journal of Educational Science, (0) pp. 37-44  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Western Anotolia Journal of Educational Science

A description of a blind student s science process skills through health physics

Bülbül, M.Ş. (2013) "A description of a blind student s science process skills through health physics", European Journal of Physics Education, 4 (2) pp. 6-13   Bülbül, M.Ş. (2013) "A description of a blind student s science process skills through health physics", European Journal of Physics Education, 4 (2) pp. 6-13  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Physics Education

Fizik dersleri için bağlam temelli drama uygulamaları

Bülbül, M.Ş., Gülnur, A. (2013) "Fizik dersleri için bağlam temelli drama uygulamaları", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 381-389   Bülbül, M.Ş., Gülnur, A. (2013) "Fizik dersleri için bağlam temelli drama uygulamaları", Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 381-389  
2013 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi

Fen Bilgisi I Sınıf Öğretmen Adaylarının Elektrik Konusundaki Problemleri Anlama Ve Çözme Durumları Üzerine Bir Araştırma

Yiğit, N., Alev, N., Tural, G., Bülbül, M.Ş. (2012) "Fen Bilgisi I Sınıf Öğretmen Adaylarının Elektrik Konusundaki Problemleri Anlama Ve Çözme Durumları Üzerine Bir Araştırma", Cumhuriyet International Journal of Education, 1 (2) pp. 18-36   Yiğit, N., Alev, N., Tural, G., Bülbül, M.Ş. (2012) "Fen Bilgisi I Sınıf Öğretmen Adaylarının Elektrik Konusundaki Problemleri Anlama Ve Çözme Durumları Üzerine Bir Araştırma", Cumhuriyet International Journal of Education, 1 (2) pp. 18-36  
2012 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Cumhuriyet International Journal of Education

The three eggs experiment

Link DOI    Bülbül, M.Ş. (2015) "The three eggs experiment", Physics Education, 51 (1) p. 15007 Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-17611"> Bülbül, M.Ş. (2015) "The three eggs experiment", Physics Education, 51 (1) p. 15007 Link DOI    Bülbül, M.Ş. (2015) "The three eggs experiment", Physics Education, 51 (1) p. 15007 Link DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Physics Education

Using A Force Concept Inventory TestWith Visually Impaired And Blind Students

Bülbül, M.Ş., Garip, B., Özdemir, Ö.F. (2015) "Using A Force Concept Inventory TestWith Visually Impaired And Blind Students", European Journal of Physics Education, 6 (3) pp. 20-31   Bülbül, M.Ş., Garip, B., Özdemir, Ö.F. (2015) "Using A Force Concept Inventory TestWith Visually Impaired And Blind Students", European Journal of Physics Education, 6 (3) pp. 20-31  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Physics Education

Yavaş Bilim Eğitimi

Bülbül, M.Ş. (2022) "Yavaş Bilim Eğitimi", : Vizetek Yayıncılık, ISBN: 978-625-8499-79-7  Bülbül, M.Ş. (2022) "Yavaş Bilim Eğitimi", : Vizetek Yayıncılık, ISBN: 978-625-8499-79-7 
2022 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vizetek Yayıncılık

The Last School (Homeschooling)

Bülbül, M.Ş. (2021) "The Last School (Homeschooling)", Türkiye : Vizetek Yayıncılık, ISBN: 978-605-7523-75-4  Bülbül, M.Ş. (2021) "The Last School (Homeschooling)", Türkiye : Vizetek Yayıncılık, ISBN: 978-605-7523-75-4 
2021 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Vizetek Yayıncılık

Hastanelerde Fen Öğretimi

Bülbül, M.Ş. (2017) "Hastanelerde Fen Öğretimi", Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-605-241-137-7  Bülbül, M.Ş. (2017) "Hastanelerde Fen Öğretimi", Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-605-241-137-7 
2017 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi