Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
Unis İletişim
Giriş
Giriş
Yayın Arama
Prof. Dr.
Doç. Dr.
Dr. Öğr. Üyesi
Öğr. Gör.
Arş. Gör.
Diğer
Toplam 29834 kayıt
Examination of Lesson Plans of Science Teacher Candidates Designed according to REACT Strategy
İNALTEKİN, T.,
KİRMAN-BİLGİN, A.
(2019) "
Examination of Lesson Plans of Science Teacher Candidates Designed according to REACT Strategy
",
FMGTE 2019
, (
Nisan 2019
)
İNALTEKİN, T.,
KİRMAN-BİLGİN, A.
(2019) "
Examination of Lesson Plans of Science Teacher Candidates Designed according to REACT Strategy
",
FMGTE 2019
, (
Nisan 2019
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
FMGTE 2019
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavram Öğretimi Üzerine Tasarladıkları Etkinliklerin Uygunluklarının İncelenmesi
KİRMAN-BİLGİN, A.
, İNALTEKİN, T. (2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavram Öğretimi Üzerine Tasarladıkları Etkinliklerin Uygunluklarının İncelenmesi
",
FMGTE 2021
, Türkiye, (
Eylül 2021
)
KİRMAN-BİLGİN, A.
, İNALTEKİN, T. (2021) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kavram Öğretimi Üzerine Tasarladıkları Etkinliklerin Uygunluklarının İncelenmesi
",
FMGTE 2021
, Türkiye, (
Eylül 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
FMGTE 2021
The Effect of Teaching Based on Life Skills Training Guide on The Development of Entrepreneurship Professional Knowledge of Science Teacher Candidates
Değer, T., İNALTEKİN, T.,
KİRMAN-BİLGİN, A.
(2021) "
The Effect of Teaching Based on Life Skills Training Guide on The Development of Entrepreneurship Professional Knowledge of Science Teacher Candidates
",
IC-ED 2021
, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Eylül 2021
)
Değer, T., İNALTEKİN, T.,
KİRMAN-BİLGİN, A.
(2021) "
The Effect of Teaching Based on Life Skills Training Guide on The Development of Entrepreneurship Professional Knowledge of Science Teacher Candidates
",
IC-ED 2021
, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti, (
Eylül 2021
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
IC-ED 2021
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlıları Tanıyalım Konusuna Yönelik Tasarladıkları Materyallerdeki Alternatif Kavramaların Belirlenmesi
KİRMAN-BİLGİN, A.
, KALA, N. (2022) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlıları Tanıyalım Konusuna Yönelik Tasarladıkları Materyallerdeki Alternatif Kavramaların Belirlenmesi
",
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021)
, Türkiye, (
Ocak 2022
)
KİRMAN-BİLGİN, A.
, KALA, N. (2022) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlıları Tanıyalım Konusuna Yönelik Tasarladıkları Materyallerdeki Alternatif Kavramaların Belirlenmesi
",
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021)
, Türkiye, (
Ocak 2022
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2022
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021)
The Effects of Simulation Technique and Worksheets on Formal Operational Stage in Science and Technology Lessons
Bakırcı, H.,
KİRMAN-BİLGİN, A.
, Şimşek, A. (2011) "
The Effects of Simulation Technique and Worksheets on Formal Operational Stage in Science and Technology Lessons
",
WCES
, (
Nisan 2011
)
Bakırcı, H.,
KİRMAN-BİLGİN, A.
, Şimşek, A. (2011) "
The Effects of Simulation Technique and Worksheets on Formal Operational Stage in Science and Technology Lessons
",
WCES
, (
Nisan 2011
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2011
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
WCES
Determination of Pre-Service Science Teachers’ Knowledgeabout Creative Thinking Skill
Himmetoğlu, E.,
KİRMAN-BİLGİN, A.
, YERDELEN, S. (2018) "
Determination of Pre-Service Science Teachers’ Knowledgeabout Creative Thinking Skill
",
6.uluslararası eğitim programları ve öğretim kongresi
, (
Eylül 2018
)
Himmetoğlu, E.,
KİRMAN-BİLGİN, A.
, YERDELEN, S. (2018) "
Determination of Pre-Service Science Teachers’ Knowledgeabout Creative Thinking Skill
",
6.uluslararası eğitim programları ve öğretim kongresi
, (
Eylül 2018
)
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Tebliğ/Bildiri
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
6.uluslararası eğitim programları ve öğretim kongresi
Ecological Life Behaviour Scale: Development, Validity and Reliability
Yüce, Z.,
ÖNEL, A.
(2018) "
Ecological Life Behaviour Scale: Development, Validity and Reliability
",
International Journal of Environmental Science Education
, 13 (4) pp. 419-428
Yüce, Z.,
ÖNEL, A.
(2018) "
Ecological Life Behaviour Scale: Development, Validity and Reliability
",
International Journal of Environmental Science Education
, 13 (4) pp. 419-428
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Journal of Environmental Science Education
ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
Link
ALKAN, M., ALKAN, H., ALBAYRAK, Ö.,
ÖNEL, A.
(2016) "
ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
",
Caucasian Journal of Science
, 1 (1) pp. 52-57
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1544">
ALKAN, M., ALKAN, H., ALBAYRAK, Ö.,
ÖNEL, A.
(2016) "
ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
",
Caucasian Journal of Science
, 1 (1) pp. 52-57
Link
ALKAN, M., ALKAN, H., ALBAYRAK, Ö.,
ÖNEL, A.
(2016) "
ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ
",
Caucasian Journal of Science
, 1 (1) pp. 52-57
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Caucasian Journal of Science
RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE
Link
DOI
ÖNEL, A.
, FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "
RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE
",
European Journal of Education Studies
, 8 (9) pp. 145-170
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1545">
ÖNEL, A.
, FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "
RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE
",
European Journal of Education Studies
, 8 (9) pp. 145-170
Link
DOI
ÖNEL, A.
, FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "
RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE
",
European Journal of Education Studies
, 8 (9) pp. 145-170
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2021
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
European Journal of Education Studies
Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.,
ÖNEL, A.
(2020) "
Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses
",
Asian Journal of Education and Training
, 6 (2) pp. 136-143
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1546">
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.,
ÖNEL, A.
(2020) "
Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses
",
Asian Journal of Education and Training
, 6 (2) pp. 136-143
Link
DOI
FIRAT-DURDUKOCA, Ş.,
ÖNEL, A.
(2020) "
Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses
",
Asian Journal of Education and Training
, 6 (2) pp. 136-143
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2020
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Asian Journal of Education and Training
YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME MODELİ ile ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SAĞLIKLI BESLENME FARKINDALIĞININ KAZANDIRILMASI
Dilek, Y.,
ÖNEL, A.
(2019) "
YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME MODELİ ile ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SAĞLIKLI BESLENME FARKINDALIĞININ KAZANDIRILMASI
",
AMASYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 8 (1) pp. 1-23
Dilek, Y.,
ÖNEL, A.
(2019) "
YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME MODELİ ile ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SAĞLIKLI BESLENME FARKINDALIĞININ KAZANDIRILMASI
",
AMASYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 8 (1) pp. 1-23
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
AMASYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Sexual Dimorphism of the Maxilla in European Hare Using Geometric Morphometric Techniques
ÖNEL, A.
, Temizer, İ.A. (2019) "
Sexual Dimorphism of the Maxilla in European Hare Using Geometric Morphometric Techniques
",
Van Veterinary Journal
, 30 (1) pp. 41-44
[TR Dizin]
ÖNEL, A.
, Temizer, İ.A. (2019) "
Sexual Dimorphism of the Maxilla in European Hare Using Geometric Morphometric Techniques
",
Van Veterinary Journal
, 30 (1) pp. 41-44
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Van Veterinary Journal
‘HAYATIN BAŞLANGICI VE EVRİM’ ÜNİTESİNİN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ PROGRAMINDAN ÇIKARILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ
DOI
ÖNEL, A.
, DERYA-TAŞÇI, A. (2019) "
‘HAYATIN BAŞLANGICI VE EVRİM’ ÜNİTESİNİN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ PROGRAMINDAN ÇIKARILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (71) pp. 1195-1214
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1549">
ÖNEL, A.
, DERYA-TAŞÇI, A. (2019) "
‘HAYATIN BAŞLANGICI VE EVRİM’ ÜNİTESİNİN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ PROGRAMINDAN ÇIKARILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (71) pp. 1195-1214
[TR Dizin]
DOI
ÖNEL, A.
, DERYA-TAŞÇI, A. (2019) "
‘HAYATIN BAŞLANGICI VE EVRİM’ ÜNİTESİNİN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ PROGRAMINDAN ÇIKARILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ
",
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, 18 (71) pp. 1195-1214
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students
DOI
ÖNEL, A.
, FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "
Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 11 (2) p. 214228
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1550">
ÖNEL, A.
, FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "
Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 11 (2) p. 214228
DOI
ÖNEL, A.
, FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "
Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 11 (2) p. 214228
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2019
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi
Link
Erdağı, S.,
ÖNEL, A.
(2015) "
İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi
",
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 2 (1) pp. 28-37
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1551">
Erdağı, S.,
ÖNEL, A.
(2015) "
İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi
",
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 2 (1) pp. 28-37
Link
Erdağı, S.,
ÖNEL, A.
(2015) "
İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi
",
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
, 2 (1) pp. 28-37
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi
Link
DOI
ÖNEL, A.
, Yüce, Z. (2016) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi
",
JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH
, 6 (1) pp. 23-39
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1552">
ÖNEL, A.
, Yüce, Z. (2016) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi
",
JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH
, 6 (1) pp. 23-39
Link
DOI
ÖNEL, A.
, Yüce, Z. (2016) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi
",
JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH
, 6 (1) pp. 23-39
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2016
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH
Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi
DOI
Yüce, Z.,
ÖNEL, A.
(2015) "
Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi
",
TURKISH STUDIES
, 10 (15) pp. 857-872
[TR Dizin]
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1553">
Yüce, Z.,
ÖNEL, A.
(2015) "
Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi
",
TURKISH STUDIES
, 10 (15) pp. 857-872
[TR Dizin]
DOI
Yüce, Z.,
ÖNEL, A.
(2015) "
Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi
",
TURKISH STUDIES
, 10 (15) pp. 857-872
[TR Dizin]
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
TURKISH STUDIES
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri
Yüce, Z.,
ÖNEL, A.
(2015) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri
",
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 15 (1) pp. 326-340
[TR Dizin]
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1554">
Yüce, Z.,
ÖNEL, A.
(2015) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri
",
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 15 (1) pp. 326-340
[TR Dizin]
Yüce, Z.,
ÖNEL, A.
(2015) "
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri
",
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, 15 (1) pp. 326-340
[TR Dizin]
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2015
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability
Link
DOI
ÖNEL, A.
, Yüce, Z. (2018) "
Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 10 (5) pp. 148-164
Link
DOI
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1555">
ÖNEL, A.
, Yüce, Z. (2018) "
Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 10 (5) pp. 148-164
Link
DOI
ÖNEL, A.
, Yüce, Z. (2018) "
Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability
",
International Online Journal of Educational Sciences
, 10 (5) pp. 148-164
Link
DOI
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Özgün Makale
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
International Online Journal of Educational Sciences
Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye
Link
ÖNEL, A.
(2018) "
Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye
",
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (2) pp. 256-286
Link
" data-bs-content-id="YazarBilgi-1556">
ÖNEL, A.
(2018) "
Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye
",
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (2) pp. 256-286
Link
ÖNEL, A.
(2018) "
Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye
",
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, 7 (2) pp. 256-286
Link
Kurum Bilgileri
Dede Korkut Eğitim Fakültesi
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Özgeçmiş Sayfası
2018
Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri)
SCI/SSCI/AHCI
ESCI
Scopus
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
«
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
»