img
img
Toplam 27732 kayıt

İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi

Link   Erdağı, S., ÖNEL, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 28-37 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1551"> Erdağı, S., ÖNEL, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 28-37 Link   Erdağı, S., ÖNEL, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 28-37 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi

Link DOI   ÖNEL, A., Yüce, Z. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi", JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH, 6 (1) pp. 23-39 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1552"> ÖNEL, A., Yüce, Z. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi", JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH, 6 (1) pp. 23-39 Link DOI   ÖNEL, A., Yüce, Z. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi", JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH, 6 (1) pp. 23-39 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH

Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi

DOI    Yüce, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi", TURKISH STUDIES, 10 (15) pp. 857-872 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1553"> Yüce, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi", TURKISH STUDIES, 10 (15) pp. 857-872 [TR Dizin] DOI    Yüce, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi", TURKISH STUDIES, 10 (15) pp. 857-872 [TR Dizin] DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH STUDIES

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri

  Yüce, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri", ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (1) pp. 326-340 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1554"> Yüce, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri", ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (1) pp. 326-340 [TR Dizin]    Yüce, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri", ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (1) pp. 326-340 [TR Dizin]   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability

Link DOI   ÖNEL, A., Yüce, Z. (2018) "Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (5) pp. 148-164 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1555"> ÖNEL, A., Yüce, Z. (2018) "Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (5) pp. 148-164 Link DOI   ÖNEL, A., Yüce, Z. (2018) "Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (5) pp. 148-164 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye

Link   ÖNEL, A. (2018) "Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 256-286 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1556"> ÖNEL, A. (2018) "Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 256-286 Link   ÖNEL, A. (2018) "Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 256-286 Link  
2018 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaöğretim Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

ÖNEL, A., Yüce, Z., Dilek, Y. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaöğretim Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 6-17   ÖNEL, A., Yüce, Z., Dilek, Y. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaöğretim Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 6-17  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Çizimler Yoluyla Belirlenmesi

ÖNEL, A., Yüce, Z., Dilek, Y. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Çizimler Yoluyla Belirlenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 32-43   ÖNEL, A., Yüce, Z., Dilek, Y. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Çizimler Yoluyla Belirlenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 32-43  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

Link DOI    Yüce, Z., ÖNEL, A., Bekis, E.S. (2016) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 616-625 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1559"> Yüce, Z., ÖNEL, A., Bekis, E.S. (2016) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 616-625 [TR Dizin] Link DOI    Yüce, Z., ÖNEL, A., Bekis, E.S. (2016) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 616-625 [TR Dizin] Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi

ÖNEL, A., Hicran, A., ALKAN, M., Akcanca, N., Selcan, S.A. (2015) "Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 73-78   ÖNEL, A., Hicran, A., ALKAN, M., Akcanca, N., Selcan, S.A. (2015) "Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 73-78  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

İstasyon Tekniğinin Fen ve Teknoloji Dersinin Akademik Başarısına etkisi

Erdağı, S., ÖNEL, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Fen ve Teknoloji Dersinin Akademik Başarısına etkisi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 57-64   Erdağı, S., ÖNEL, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Fen ve Teknoloji Dersinin Akademik Başarısına etkisi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 57-64  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

THE EXAMINATION OF ECOLOGICAL AWARENESS IN TERMS OF RELATIONAL THINKING SKILL IN TEACHER CANDIDATES

Link DOI   ÖNEL, A. (2018) "THE EXAMINATION OF ECOLOGICAL AWARENESS IN TERMS OF RELATIONAL THINKING SKILL IN TEACHER CANDIDATES", European Journal of Education Studies, 5 (1) pp. 288-319 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1562"> ÖNEL, A. (2018) "THE EXAMINATION OF ECOLOGICAL AWARENESS IN TERMS OF RELATIONAL THINKING SKILL IN TEACHER CANDIDATES", European Journal of Education Studies, 5 (1) pp. 288-319 Link DOI   ÖNEL, A. (2018) "THE EXAMINATION OF ECOLOGICAL AWARENESS IN TERMS OF RELATIONAL THINKING SKILL IN TEACHER CANDIDATES", European Journal of Education Studies, 5 (1) pp. 288-319 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

Elazığ Erzincan ve Malatya İlleri Sciurus anomalus Guldenstaedt 1785 Populasyonlarnın Taksonomik Yönden İncelenmesi

ÖNEL, A., Temizer, İ.A. (2005) "Elazığ Erzincan ve Malatya İlleri Sciurus anomalus Guldenstaedt 1785 Populasyonlarnın Taksonomik Yönden İncelenmesi", FIRAT ÜNİV FEN VE MÜHENDİSLİK BİLİMLERİ, 17 (1) pp. 205-215   ÖNEL, A., Temizer, İ.A. (2005) "Elazığ Erzincan ve Malatya İlleri Sciurus anomalus Guldenstaedt 1785 Populasyonlarnın Taksonomik Yönden İncelenmesi", FIRAT ÜNİV FEN VE MÜHENDİSLİK BİLİMLERİ, 17 (1) pp. 205-215  
2005 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FIRAT ÜNİV FEN VE MÜHENDİSLİK BİLİMLERİ

Elazığ ve Malatya İlleri Yaban Tavşanı Lepus europaeus Pallas 1778 nin Geometrik Morfometrik Yöntemler Kullanılarak Karşılaştırılması

Temizer, İ.A., ÖNEL, A. (2011) "Elazığ ve Malatya İlleri Yaban Tavşanı Lepus europaeus Pallas 1778 nin Geometrik Morfometrik Yöntemler Kullanılarak Karşılaştırılması", FIRAT ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ DERGİSİ, 23 (1) pp. 1-12   Temizer, İ.A., ÖNEL, A. (2011) "Elazığ ve Malatya İlleri Yaban Tavşanı Lepus europaeus Pallas 1778 nin Geometrik Morfometrik Yöntemler Kullanılarak Karşılaştırılması", FIRAT ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ DERGİSİ, 23 (1) pp. 1-12  
2011 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FIRAT ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ DERGİSİ

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Doyum Düzeylerinin İncelenmesi

  Çelik, G., ÖNEL, A. (2015) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Doyum Düzeylerinin İncelenmesi", TURKISH STUDIES, 10 (15) pp. 217-234 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1565"> Çelik, G., ÖNEL, A. (2015) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Doyum Düzeylerinin İncelenmesi", TURKISH STUDIES, 10 (15) pp. 217-234 [TR Dizin]    Çelik, G., ÖNEL, A. (2015) "Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Mesleki Doyum Düzeylerinin İncelenmesi", TURKISH STUDIES, 10 (15) pp. 217-234 [TR Dizin]   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH STUDIES

Genetik ve Biyoteknoloji

ÖNEL, A. (2019) "Genetik ve Biyoteknoloji", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 9786052419885  ÖNEL, A. (2019) "Genetik ve Biyoteknoloji", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 9786052419885 
2019 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Sağlık ve Eğitim Temelinde İNSAN ANATOMİSİ ve FİZYOLOJİSİ

ÖNEL, A. (2019) "Sağlık ve Eğitim Temelinde İNSAN ANATOMİSİ ve FİZYOLOJİSİ", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-605-241-616-7  ÖNEL, A. (2019) "Sağlık ve Eğitim Temelinde İNSAN ANATOMİSİ ve FİZYOLOJİSİ", Ankara/Türkiye : Pegem Akademi, ISBN: 978-605-241-616-7 
2019 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Pegem Akademi

Evrime İntegratif Bakış

ÖNEL, A. (2017) "Evrime İntegratif Bakış", Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, ISBN: 978-605-9831-99-4  ÖNEL, A. (2017) "Evrime İntegratif Bakış", Konya/Türkiye : Eğitim Yayınevi, ISBN: 978-605-9831-99-4 
2017 Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Eğitim Yayınevi

Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul ÖğrencilerininHücre Konusundaki Kavramsal Bilgi DüzeylerininBelirlenmesi

Yüce, Z., ÖNEL, A., Sümeyye, B.E. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul ÖğrencilerininHücre Konusundaki Kavramsal Bilgi DüzeylerininBelirlenmesi", IV. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Ocak 2015 Yüce, Z., ÖNEL, A., Sümeyye, B.E. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul ÖğrencilerininHücre Konusundaki Kavramsal Bilgi DüzeylerininBelirlenmesi", IV. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Ocak 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi

Öğrenci Çizimleri Yoluyla ÜniversiteÖğrencilerinin Hücre Konusundaki KavramsalBilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

Yüce, Z., Dilek, Y., ÖNEL, A. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla ÜniversiteÖğrencilerinin Hücre Konusundaki KavramsalBilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", IV. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Ocak 2015 Yüce, Z., Dilek, Y., ÖNEL, A. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla ÜniversiteÖğrencilerinin Hücre Konusundaki KavramsalBilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", IV. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi , Sakarya, Türkiye, (Ocak 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
IV. Sakarya’da Eğitim Araştırmaları Kongresi