img
Toplam 29117 kayıt

Psikolojik Dayanıklılık Destekli Üreten Nesil Etkinlikleri Çalıştayı

ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., İNALTEKİN, T., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERDAĞI, S., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Psikolojik Dayanıklılık Destekli Üreten Nesil Etkinlikleri Çalıştayı", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023 ERGİNSOY-OSMANOĞLU, D., İNALTEKİN, T., ÖZEN-ALTINKAYNAK, Ş., ERDAĞI, S., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Psikolojik Dayanıklılık Destekli Üreten Nesil Etkinlikleri Çalıştayı", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. UFBMEK 2023

Ortaokul öğrencilerinin Sirke Bağlamı Kapsamında Analitik Düşünme Becerilerinin İncelenmesi

Yunusoğlu, T., Yavaş, S., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Ortaokul öğrencilerinin Sirke Bağlamı Kapsamında Analitik Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023 Yunusoğlu, T., Yavaş, S., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Ortaokul öğrencilerinin Sirke Bağlamı Kapsamında Analitik Düşünme Becerilerinin İncelenmesi", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. UFBMEK 2023

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti

İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023 İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2023) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrencileri Anlama Bilgisine Yönelik Mesleki Bilgilerinin Tespiti", 15. UFBMEK 2023 , Kars, Türkiye, (Eylül 2023
2023 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
15. UFBMEK 2023

Fen Bilimleri Konularının Günlük Hayattaki Yeri Dersinin Öğretmen Adaylarının Kavram ile Bağlam İlişkisini Oluşturabilmeleri Üzerine Etkisi

KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2018) "Fen Bilimleri Konularının Günlük Hayattaki Yeri Dersinin Öğretmen Adaylarının Kavram ile Bağlam İlişkisini Oluşturabilmeleri Üzerine Etkisi", ERPA International Congresses on Education , Türkiye, (Ekim 2018 KALA, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2018) "Fen Bilimleri Konularının Günlük Hayattaki Yeri Dersinin Öğretmen Adaylarının Kavram ile Bağlam İlişkisini Oluşturabilmeleri Üzerine Etkisi", ERPA International Congresses on Education , Türkiye, (Ekim 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ERPA International Congresses on Education

Öğrencilerin Günlük Hayat Olaylarını Nedenleri ile açıklayabilmelerinde Yangın Bağlamının Etkisi

Nas, S.E., KİRMAN-BİLGİN, A., Taşkın, D. (2015) "Öğrencilerin Günlük Hayat Olaylarını Nedenleri ile açıklayabilmelerinde Yangın Bağlamının Etkisi", Third İnternational Instructional Technologies & Teacher Education , Türkiye, (Aralık 2015 Nas, S.E., KİRMAN-BİLGİN, A., Taşkın, D. (2015) "Öğrencilerin Günlük Hayat Olaylarını Nedenleri ile açıklayabilmelerinde Yangın Bağlamının Etkisi", Third İnternational Instructional Technologies & Teacher Education , Türkiye, (Aralık 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Third İnternational Instructional Technologies & Teacher Education

Teachers Views about the Primary Curriculum Regarding In Service Training Variable

KİRMAN-BİLGİN, A., Alev, N., Yiğit, N., Akdeniz, A.R. (2011) "Teachers Views about the Primary Curriculum Regarding In Service Training Variable", WCES , (Nisan 2011 KİRMAN-BİLGİN, A., Alev, N., Yiğit, N., Akdeniz, A.R. (2011) "Teachers Views about the Primary Curriculum Regarding In Service Training Variable", WCES , (Nisan 2011
2011 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
WCES

Maddenin Tanecikli Yapısı Konusuna Yönelik Tasarlanan REACT Öğretim Modelinin Etkiliğinin İncelenmesi

Yiğit, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2014) "Maddenin Tanecikli Yapısı Konusuna Yönelik Tasarlanan REACT Öğretim Modelinin Etkiliğinin İncelenmesi", 11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Adana, Türkiye, (Eylül 2014 Yiğit, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2014) "Maddenin Tanecikli Yapısı Konusuna Yönelik Tasarlanan REACT Öğretim Modelinin Etkiliğinin İncelenmesi", 11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Adana, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

5e Modeline Uygun Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Materyallerin Geliştirilmesi Erozyon Ve Heyelanın Yer Kabuğuna Etkisi Örneği

Çoruhlu, T.Ş., Nas, S.E., Akbulut, H.İ., KİRMAN-BİLGİN, A. (2014) "5e Modeline Uygun Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Materyallerin Geliştirilmesi Erozyon Ve Heyelanın Yer Kabuğuna Etkisi Örneği", 11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2014 Çoruhlu, T.Ş., Nas, S.E., Akbulut, H.İ., KİRMAN-BİLGİN, A. (2014) "5e Modeline Uygun Kavram Yanılgılarını Gidermeye Yönelik Materyallerin Geliştirilmesi Erozyon Ve Heyelanın Yer Kabuğuna Etkisi Örneği", 11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ , Trabzon, Türkiye, (Eylül 2014
2014 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
11. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ

Orta Öğretim Öğrencilerinin Yeraltı Yerüstü Suları Fosil Doğal Anıt Konularında Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının İncelenmesi

Çoruhlu, T.Ş., KİRMAN-BİLGİN, A., Bektaş, B.T. (2015) "Orta Öğretim Öğrencilerinin Yeraltı Yerüstü Suları Fosil Doğal Anıt Konularında Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının İncelenmesi", 3. Uluslar arası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (Eylül 2015 Çoruhlu, T.Ş., KİRMAN-BİLGİN, A., Bektaş, B.T. (2015) "Orta Öğretim Öğrencilerinin Yeraltı Yerüstü Suları Fosil Doğal Anıt Konularında Sahip Oldukları Kavram Yanılgılarının İncelenmesi", 3. Uluslar arası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu , (Eylül 2015
2015 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
3. Uluslar arası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu

REACT Stratejisine Göre Geliştirilen Öğretim Materyallerinin Yoğunluk Kavramının Gelişimi Üzerine Etkisi

Yiğit, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2016) "REACT Stratejisine Göre Geliştirilen Öğretim Materyallerinin Yoğunluk Kavramının Gelişimi Üzerine Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016 Yiğit, N., KİRMAN-BİLGİN, A. (2016) "REACT Stratejisine Göre Geliştirilen Öğretim Materyallerinin Yoğunluk Kavramının Gelişimi Üzerine Etkisi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

Yer Kabuğundaki Yer Altı ve Yer Üstü Suları Konusunda Geliştirilen Rehber Materyallerin Etkililiğinin Değerlendirilmesi

Çoruhlu, T.Ş., Nas, S.E., KİRMAN-BİLGİN, A. (2016) "Yer Kabuğundaki Yer Altı ve Yer Üstü Suları Konusunda Geliştirilen Rehber Materyallerin Etkililiğinin Değerlendirilmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016 Çoruhlu, T.Ş., Nas, S.E., KİRMAN-BİLGİN, A. (2016) "Yer Kabuğundaki Yer Altı ve Yer Üstü Suları Konusunda Geliştirilen Rehber Materyallerin Etkililiğinin Değerlendirilmesi", 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Türkiye, (Eylül 2016
2016 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi

An Analysis Of Science Teachers Opinions Regarding Professional Development Needs

KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2017) "An Analysis Of Science Teachers Opinions Regarding Professional Development Needs", ICES-UEBK 2017 26th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017 KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N., SUNGUR-ALHAN, S. (2017) "An Analysis Of Science Teachers Opinions Regarding Professional Development Needs", ICES-UEBK 2017 26th International Conference on Educational Sciences , Antalya, Türkiye, (Nisan 2017
2017 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ICES-UEBK 2017 26th International Conference on Educational Sciences

Examination of Lesson Plans of Science Teacher Candidates Designed according to REACT Strategy

İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Examination of Lesson Plans of Science Teacher Candidates Designed according to REACT Strategy", FMGTE 2019 , (Nisan 2019 İNALTEKİN, T., KİRMAN-BİLGİN, A. (2019) "Examination of Lesson Plans of Science Teacher Candidates Designed according to REACT Strategy", FMGTE 2019 , (Nisan 2019
2019 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
FMGTE 2019

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlıları Tanıyalım Konusuna Yönelik Tasarladıkları Materyallerdeki Alternatif Kavramaların Belirlenmesi

KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlıları Tanıyalım Konusuna Yönelik Tasarladıkları Materyallerdeki Alternatif Kavramaların Belirlenmesi", 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021) , Türkiye, (Ocak 2022 KİRMAN-BİLGİN, A., KALA, N. (2022) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Canlıları Tanıyalım Konusuna Yönelik Tasarladıkları Materyallerdeki Alternatif Kavramaların Belirlenmesi", 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021) , Türkiye, (Ocak 2022
2022 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021)

Determination of Pre-Service Science Teachers’ Knowledgeabout Creative Thinking Skill

Himmetoğlu, E., KİRMAN-BİLGİN, A., YERDELEN, S. (2018) "Determination of Pre-Service Science Teachers’ Knowledgeabout Creative Thinking Skill", 6.uluslararası eğitim programları ve öğretim kongresi , (Eylül 2018 Himmetoğlu, E., KİRMAN-BİLGİN, A., YERDELEN, S. (2018) "Determination of Pre-Service Science Teachers’ Knowledgeabout Creative Thinking Skill", 6.uluslararası eğitim programları ve öğretim kongresi , (Eylül 2018
2018 Tebliğ/Bildiri SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
6.uluslararası eğitim programları ve öğretim kongresi