img
Toplam 29117 kayıt

Ecological Life Behaviour Scale: Development, Validity and Reliability

YÜCE, Z., ÖNEL, A. (2018) "Ecological Life Behaviour Scale: Development, Validity and Reliability", International Journal of Environmental Science Education, 13 (4) pp. 419-428   YÜCE, Z., ÖNEL, A. (2018) "Ecological Life Behaviour Scale: Development, Validity and Reliability", International Journal of Environmental Science Education, 13 (4) pp. 419-428  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Journal of Environmental Science Education

ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ

Link   ALKAN, M., ALKAN, H., ALBAYRAK, Ö., ÖNEL, A. (2016) "ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 52-57 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1544"> ALKAN, M., ALKAN, H., ALBAYRAK, Ö., ÖNEL, A. (2016) "ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 52-57 Link   ALKAN, M., ALKAN, H., ALBAYRAK, Ö., ÖNEL, A. (2016) "ÇAM, VİŞNE VE KAYISI REÇİNELERİNİN ANTİBAKTERİYAL ÖZELLİKLERİNİN İNCELENMESİ", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 52-57 Link  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE

Link DOI   ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE", European Journal of Education Studies, 8 (9) pp. 145-170 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1545"> ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE", European Journal of Education Studies, 8 (9) pp. 145-170 Link DOI   ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2021) "RESEARCH ON THE EFFECTS OF READING HABITS ON THE ACADEMIC ACHIEVEMENT OF HIGH SCHOOL STUDENTSIN BIOLOGY COURSE", European Journal of Education Studies, 8 (9) pp. 145-170 Link DOI  
2021 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies

Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses

Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş., ÖNEL, A. (2020) "Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses", Asian Journal of Education and Training, 6 (2) pp. 136-143 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1546"> FIRAT-DURDUKOCA, Ş., ÖNEL, A. (2020) "Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses", Asian Journal of Education and Training, 6 (2) pp. 136-143 Link DOI   FIRAT-DURDUKOCA, Ş., ÖNEL, A. (2020) "Determining the Attitudes and Metaphoric Perception of Prospective Science Teachers toward Biology Courses", Asian Journal of Education and Training, 6 (2) pp. 136-143 Link DOI  
2020 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Asian Journal of Education and Training

YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME MODELİ ile ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SAĞLIKLI BESLENME FARKINDALIĞININ KAZANDIRILMASI

Dilek, Y., ÖNEL, A. (2019) "YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME MODELİ ile ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SAĞLIKLI BESLENME FARKINDALIĞININ KAZANDIRILMASI", AMASYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 8 (1) pp. 1-23   Dilek, Y., ÖNEL, A. (2019) "YAŞAM TEMELLİ ÖĞRENME MODELİ ile ORTAOKUL 5. SINIF ÖĞRENCİLERİNE SAĞLIKLI BESLENME FARKINDALIĞININ KAZANDIRILMASI", AMASYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 8 (1) pp. 1-23  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
AMASYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Sexual Dimorphism of the Maxilla in European Hare Using Geometric Morphometric Techniques

ÖNEL, A., Temizer, İ.A. (2019) "Sexual Dimorphism of the Maxilla in European Hare Using Geometric Morphometric Techniques", Van Veterinary Journal, 30 (1) pp. 41-44 [TR Dizin]   ÖNEL, A., Temizer, İ.A. (2019) "Sexual Dimorphism of the Maxilla in European Hare Using Geometric Morphometric Techniques", Van Veterinary Journal, 30 (1) pp. 41-44 [TR Dizin]  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Van Veterinary Journal

‘HAYATIN BAŞLANGICI VE EVRİM’ ÜNİTESİNİN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ PROGRAMINDAN ÇIKARILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ

DOI    ÖNEL, A., DERYA-TAŞÇI, A. (2019) "‘HAYATIN BAŞLANGICI VE EVRİM’ ÜNİTESİNİN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ PROGRAMINDAN ÇIKARILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (71) pp. 1195-1214 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1549"> ÖNEL, A., DERYA-TAŞÇI, A. (2019) "‘HAYATIN BAŞLANGICI VE EVRİM’ ÜNİTESİNİN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ PROGRAMINDAN ÇIKARILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (71) pp. 1195-1214 [TR Dizin] DOI    ÖNEL, A., DERYA-TAŞÇI, A. (2019) "‘HAYATIN BAŞLANGICI VE EVRİM’ ÜNİTESİNİN ORTAÖĞRETİM BİYOLOJİ PROGRAMINDAN ÇIKARILMASINA YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ: ODAK GRUP GÖRÜŞMESİ", Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, 18 (71) pp. 1195-1214 [TR Dizin] DOI   
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi

Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students

DOI   ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (2) p. 214228 DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1550"> ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (2) p. 214228 DOI   ÖNEL, A., FIRAT-DURDUKOCA, Ş. (2019) "Identifying the Predictive Power of Biological Literacy and Attitudes Toward Biology in Academic Achievement in High School Students", International Online Journal of Educational Sciences, 11 (2) p. 214228 DOI  
2019 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi

Link   Erdağı, S., ÖNEL, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 28-37 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1551"> Erdağı, S., ÖNEL, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 28-37 Link   Erdağı, S., ÖNEL, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Uygulandığı Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Öğrenci Görüş ve Performanslarının Değerlendirilmesi", e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2 (1) pp. 28-37 Link  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi

Link DOI   ÖNEL, A., YÜCE, Z. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi", JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH, 6 (1) pp. 23-39 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1552"> ÖNEL, A., YÜCE, Z. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi", JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH, 6 (1) pp. 23-39 Link DOI   ÖNEL, A., YÜCE, Z. (2016) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Evrim Konusundaki Bilişsel Yapılarının Kelime İlişkilendirme Testi ile Belirlenmesi", JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH, 6 (1) pp. 23-39 Link DOI  
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
JOURNAL OF EDUCATIONAL SCIENCES RESEARCH

Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi

DOI    YÜCE, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi", TURKISH STUDIES, 10 (15) pp. 857-872 [TR Dizin] DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1553"> YÜCE, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi", TURKISH STUDIES, 10 (15) pp. 857-872 [TR Dizin] DOI    YÜCE, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğasını Anlamaları ile Evrim Teorisini Kabul Düzeylerinin Belirlenmesi", TURKISH STUDIES, 10 (15) pp. 857-872 [TR Dizin] DOI   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
TURKISH STUDIES

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri

  YÜCE, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri", ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (1) pp. 326-340 [TR Dizin]   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1554"> YÜCE, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri", ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (1) pp. 326-340 [TR Dizin]    YÜCE, Z., ÖNEL, A. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe İlişkin Kavramsal İlişkilendirme Düzeyleri", ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 15 (1) pp. 326-340 [TR Dizin]   
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ

Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability

Link DOI   ÖNEL, A., YÜCE, Z. (2018) "Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (5) pp. 148-164 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1555"> ÖNEL, A., YÜCE, Z. (2018) "Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (5) pp. 148-164 Link DOI   ÖNEL, A., YÜCE, Z. (2018) "Ecological Life Attitude Scale: Development, Validity and Reliability", International Online Journal of Educational Sciences, 10 (5) pp. 148-164 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
International Online Journal of Educational Sciences

Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye

Link   ÖNEL, A. (2018) "Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 256-286 Link  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1556"> ÖNEL, A. (2018) "Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 256-286 Link   ÖNEL, A. (2018) "Girişimci Öğrenciler ve Öğretmenlerle Girişimci Türkiye’ye", Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 7 (2) pp. 256-286 Link  
2018 Diğer (Teknik, not, yorum, vaka takdimi, editöre mektup, özet, kitap krıtiği, araştırma notu, bilirkişi raporu ve benzeri) SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaöğretim Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

ÖNEL, A., YÜCE, Z., Dilek, Y. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaöğretim Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 6-17   ÖNEL, A., YÜCE, Z., Dilek, Y. (2015) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaöğretim Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 6-17  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Çizimler Yoluyla Belirlenmesi

ÖNEL, A., YÜCE, Z., Dilek, Y. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Çizimler Yoluyla Belirlenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 32-43   ÖNEL, A., YÜCE, Z., Dilek, Y. (2015) "Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Çizimler Yoluyla Belirlenmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 32-43  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi

Link DOI    YÜCE, Z., ÖNEL, A., Bekis, E.S. (2016) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 616-625 [TR Dizin] Link DOI   " data-bs-content-id="YazarBilgi-1559"> YÜCE, Z., ÖNEL, A., Bekis, E.S. (2016) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 616-625 [TR Dizin] Link DOI    YÜCE, Z., ÖNEL, A., Bekis, E.S. (2016) "Öğrenci Çizimleri Yoluyla Ortaokul Öğrencilerinin Hücre Konusundaki Kavramsal Bilgi Düzeylerinin Belirlenmesi", Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12 (2) pp. 616-625 [TR Dizin] Link DOI   
2016 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi

ÖNEL, A., Hicran, A., ALKAN, M., Akcanca, N., Selcan, S.A. (2015) "Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 73-78   ÖNEL, A., Hicran, A., ALKAN, M., Akcanca, N., Selcan, S.A. (2015) "Kars İli İlköğretim Okulu Öğrencilerinin Beslenme Alışkanlıklarının Değerlendirilmesi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 73-78  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

İstasyon Tekniğinin Fen ve Teknoloji Dersinin Akademik Başarısına etkisi

Erdağı, S., ÖNEL, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Fen ve Teknoloji Dersinin Akademik Başarısına etkisi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 57-64   Erdağı, S., ÖNEL, A. (2015) "İstasyon Tekniğinin Fen ve Teknoloji Dersinin Akademik Başarısına etkisi", Caucasian Journal of Science, 1 (1) pp. 57-64  
2015 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
Caucasian Journal of Science

THE EXAMINATION OF ECOLOGICAL AWARENESS IN TERMS OF RELATIONAL THINKING SKILL IN TEACHER CANDIDATES

Link DOI   ÖNEL, A. (2018) "THE EXAMINATION OF ECOLOGICAL AWARENESS IN TERMS OF RELATIONAL THINKING SKILL IN TEACHER CANDIDATES", European Journal of Education Studies, 5 (1) pp. 288-319 Link DOI  " data-bs-content-id="YazarBilgi-1562"> ÖNEL, A. (2018) "THE EXAMINATION OF ECOLOGICAL AWARENESS IN TERMS OF RELATIONAL THINKING SKILL IN TEACHER CANDIDATES", European Journal of Education Studies, 5 (1) pp. 288-319 Link DOI   ÖNEL, A. (2018) "THE EXAMINATION OF ECOLOGICAL AWARENESS IN TERMS OF RELATIONAL THINKING SKILL IN TEACHER CANDIDATES", European Journal of Education Studies, 5 (1) pp. 288-319 Link DOI  
2018 Özgün Makale SCI/SSCI/AHCI ESCI Scopus
European Journal of Education Studies